2014. november 18., kedd

Szakítsak vagy ne teszt

Még egy hosszú kapcsolatban is előfordulhatnak olyan időszakok, amikor a felek úgy érzik, vagy szakítunk, vagy valamit egészen másként kell csinálnunk. Szerencsés esetben megoldódnak a problémák, és együtt marad a pár, de a szakítás melletti, illetve az elleni gondolatok, érvek megmaradnak a közös történetben. Valami sejtése mindenkinek van a fő különbségekről és talán azt is sejte hogy melyik kategóriába tartozol.


Szakítsak vagy ne teszt

A legtöbben a kettőnek a „keverékei” vagyunk: vannak introvertált és extrovertált személyiségjegyeink is: mégis általában az egyik oldal erősebb a másiknál. A Paromhoz mar nincs meg az a vonzalom mind regen. Eve együtt vagyunk, es az a tüz mar nincs meg. Sok minden zavar rajta, amit mar sokszor at is beszeltünk. Kicsit az az erzesem, hogy ra untam.


Ami nekem azt mutatja, hogy a szerelem mar nincs itt. Egy kicsit az az erzesem, hogy megszokasbol vagyok vele együtt. Teszteljem a barátnőmet, hogyjek neki, vagy szakítsak ? Egész jó a kapcsolat bár nem tudjuk hogy hova fog vezetni.


A baratommal egyre roszabb a kapcsolatunk, nagyon hanyagol es nem nagyon erdeklem. Mostanaba akarmi fontosabb mint en, nem mutatja ki h szeret vagy h velem akar lenni. Soha nem mond el semmit nekem,ha elmegy valahova nem szol,pedig en mindig elmondok neki mindent. Lelki problémák - Szakértő válaszol - szija!


A mostani barátommal hónapja és napja vagyunk együtt de én már egyáltalán nem érzem h meglennék őrülve érte h szerelm. A parommal mar honapja egyutt vagyunk de ugyerzem felszallt a rozsaszin kod. Az elején azért jöttem össze vele hátha megszeretem de mostanáb. Maradjak vagy szakítsak ? Nagy szerelmek, rövid kapcsolatok, nyári kalandok és szakítás. Sajnos előbb-utóbb mindenki átéli azt a dilemmát, hogy vele sem az igazi, de nélküle sem.


Szakítsak vagy ne teszt

Persze a sok tanácsra gondolt, amit kapott és olvasott: Az a baj, hogy mindenki az első összetűzés után szakít, ahelyett, hogy megpróbálnák a problémákat megoldani! Ezért van ennyi elvált szülő! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.


Szakítsak vagy ne szakítsak ? Nos, a párommal több mint éve vagyunk kapcsolatban. Viszont több hónapja gyötör a. A fejlődés és a személyes növekedés szakaszában vagy. A múltban áldozat voltál, sokat szenvedtél, de kimászol ebből a negatív állapotból.


Próbálj magabiztosabb lenni, ne zárkózz be. Tipp: nyiss a világ felé! Nehéz figyelni, ha mások beszélnek hozzá mert a gondolataid ezer fele kalandoznak. A ruha szárítógépek a háztartások nagy része számára a mai időben elengedhetetlenek. Nem mindenki rendelkezik olyan hellyel, ahol a kimosott ruhát száríthatja, valamint nem mindenkinek van ideje arra, hogy kiteregesse a ruhát, vagy összerakjon egy ruhaszárítót.


Vagy legalább is, vannak helyzetek, amikor elkerülhetetlen a szakítás. Szerintem mindenképp szakits vele Nem hozzád való. A szakítás szólhat rövid időre, és örökre is.


Ha a barátod éves kislányokkal megyel a randitokra akkor ő még nagyon kisgyerek. Nekem a lányom éves de nem engedném hogyéves fiúkkal futkozzon. Egy éves lánynak szerintem olyan fiú kellene aki kényezteti,és nőnek tekinti.


Ebből sok jó nem sülhet ki! Megnéztem a lapo még nagyon fiatal vagy ! Bár , ha nem fiatal valaki, akkor sem kell megalkudn! Mondd el Neki őszintén, mi a problémá s , ha hajlandó különköltözni, akkor adj neki még egy esélyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések