2020. május 18., hétfő

Tudtam hogy ő lesz a férjem

Tudtam hogy ő lesz a férjem

Amikor először megláttam, tudtam, hogy ő lesz a férjem ” – andalodott el nemrég egy friss házas ismerősöm. Mosolyogva bólogattam, ám közben az járt a fejemben, hogy ez most komoly? Szíve joga, hogy így interpretálja a történteket - jele.


Egyszer határoztam csak el, hogy véget vetek ennek a barátnőim szerint perverz, önsorsrontó viszonynak. Akkor történt, amikor András talált egy igazi párt magának. Már az első mondataiból tudtam , hogy ő lesz az, aki végleg elveszi tőlem, mégsem avatkoztam közbe. Sőt, mosolyogva biztattam.


Azt akartam, hogy boldog legyen. Fél év után tudtam, hogy ő lesz a férjem. Onnan tudtam , hogy ő az igazi, hogy a lángolás mellett ilyen mély szeretet még nem éreztem senki iránt, és hihetetlen volt számomra mennyire összeillünk. Most vagyok, gyakorlatilag mellette nőttem fel, éve vagyunk házasok.


Utána nem is zavartam őt egy hónapig, mert úgyis tudtam , hogy egy hónap múlva lesz arra utam, amerre ő lakik, elmegyek hozzá és megbeszélem vele. Biztos voltam benne, hogy megtartom a gyereket. A férjem úgy tudta, hogy az övé a kicsi. Csak amikor nyilvánosságot látott az egész történet, amikor a sajtó is velünk és a gyerekemmel foglalkozott, akkor vallottam be: nem az ő lányát szültem meg.


Tasnádi Péter nem hitt feleségének, és DNS-vizsgálatot csináltatott. Ezt nehéz leírni, valahogy éreztem már az elején, hogy Ő lesz a férjem , vagy senki más. Elég későn ismerkedtünk meg, én voltam, Ő 30.


Nekem korábban volt egy több mint éves kapcsolatom, már az esküvőt szerveztük, de mire oda jutottunk, nem voltam már boldog vele és csak halogattam a ruhaválasztást is, amikor. Weisz Fanni: Amikor megtanult jelelni, akkor tudtam , hogy ő lesz az igazi! TV Dallos Bogi 7kornálam! Weisz Fanni és párja volt, akik elmesélték, hogy , hogyan ismerkedtek meg, illetve mik a jövőbeli.


Eleinte attól tartottam, hogy minden marad a régiben, ő továbbra is inni fog, és ha iszik, akkor nagyon nehézzé válik otthon a légkör, nekem pedig ebbe kell visszamennem, ugyanakkor tudtam , hogy Isten előtt ez mennyire fontos. Jaj, bocsánat, nem tudtam , hogy csak barátok vagytok. Igazából a barátnője vagyok. De nem nevezzük egymást. Visszamentünk a vízpartra, és közöltük Nobuékkal, hogy mi hazasétálunk.


Az első pillanatban tudtam , hogy Máté lesz a férjem. Imádtam, hogy az első találkozásunk alkalmával én egy lány voltam neki a városból, úgy kezelt, mint bárki mást. Amikor az ember felnő, és talál egy szintén felnőtt férfit, aki hasonlóan is gondolkodik, akkor egyértelművé válik minden. Meghalt a férjem, és én most a levelét olvasom. Férjem minden érvemre talált ellenérvet.


Ha azt mondtaegy kereset kevesebb, mint kettő – a válasz: az ő fizetése bőven elég. Ha szakmai karrieremre hivatkoztam, azt mondta, most már inkább a gyermekáldásra kellene gondolnunk. Ha a nyugdíjamat említettem, úgy vélte, idősebb korunkra lesz mit a tejbe aprítanunk.


Tudtam hogy ő lesz a férjem

Csak hogy most a párom büszkesége sérül, holott ez semi ahhoz képest amit ő tett. Félő, hogy évek múltán is a szemére hányom majd a dolgot, hogy nem tudok túllépni. De persze tudtam , hogy hibás vagyok. Más se járt a fejemben a következő napokban, hogy én rontottam el mindent. Tudtam , hogy nem voltam elég gondoskodó, odafigyelő és a legkevésbé pedig szexi nem voltam.


Folyton dolgoztam, fáradt voltam és érdektelen. Nem voltam vicces, laza és nem igazán érdekelt, hogy ő mit csinál. Korán van, még a forgalom is olyan alig. Nyílik a lépcsőház ajtaja, egy kutyás ember jön ki, férfinek látszik, megint mosolygok, remélem ez nem ő. Annyit tudok, hogy fekete a haja. Ezernyi fekete hosszú hajszálat szedtem össze az egy év alatt.


Tudtam hogy ő lesz a férjem

Sajnos tudom, hogy ez már jobb nem lesz ,de félek lépni! Van egy éves lányom,és így már nem olyan egyszerű döntéseket hozni! Persze tudom, hogy mindenkinek jobb lenne,de valami mégis mellette tart!


Lehet, hogy csak a megszokás,és a félelem,egy újtól,nem tudom! ISZIK,és ez szörnyű a mindennapokban. Persze a gyerekek már elég nagyok, szeretnek nagyon, de sajnos még valahol befolyásolhatók. Nem tudom, hogy mi lesz , ha megtudja, hogy érkezik a közös gyerek.


Hirdetés Amint a mesében, idén kora nyáron megtaláltam őt! Margit egy tengerparti nyaralás során, ahová unokatestvérével és barátnőjével, Veronikával utazott, rájön, hogy a férfiak inkább a férjes asszonyok társaságát keresik, ezért amikor az üdülőhelyről látja eltávozni dr. Dobokay Gábor ügyvédet, később az ő feleségeként mutatkozik be.


Bobbyval, aki komolyan udvarolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések