2020. augusztus 25., kedd

Veled akarok megöregedni idézetek

Veled akarok megöregedni idézetek

Ott akarok lenni mellette ha gyötörnek éjszaka az emlékeid és szükséged van rám. Hiányoznak édes szavai az édes mosolyod. Hiányzik minden, ami te vagy, ami te voltál…! Ezt az idézetet én írtam… egy fiúra gondoltam közben.


Tervem és jövőm van veled. Balzac ) „Mégiscsak a szerelem első korszaka a legszebb pillanat, amikor minden találkozásból, minden szempillantásból viszünk haza valami újat, hogy örüljünk neki. Ha végre elhatároztad magad és úgy döntöttél megkéred szerelmed kezét, de nem találod a szavakat, válassz az általunk összegyűjtött legszebb eljegyzési versek közül. Nem tudnám elviselni a hiányodat, hisz akkor minden nap arra gondolnék, hogy veled akarok lenni, minden áldott nap és nézni, hogy mit- miért- hogyan csinálsz.


Ilyen lelki fájdalmat még soha nem éreztem. Bele gondolok hogy nem leszel az enyém, rosszul vagyok. Olyan társ kell, aki nem fél, hogy a végsőkig próbára. Melletted akarok lenni miközben nevetsz és együtt akarok veled nevetni és egymáson nevetni. Csak úgy szép az élet, ha két ember összetalálkozik, és erősen megfogja egymás kezét, és megbecsülik és szeretni tudják egymást, és együtt építgetik az életüket.


Veled akarok megöregedni idézetek

Mikor felhő voltál, Mindig bőrig áztam, Mikor napfényt szórtál, Mindig ráfáztam. Tumblr is a place to express yourself, discover yourself, and bond over the stuff you love. Veled akarok a Mennyországba lépni, Együtt támadni fel. Azonnal meg akarok halni, és örökké akarok élni veled ! De hol jön ehhez a szó, hogy szeretlek? Ami a lélekben egy egész világ, az kimondva egy kopott, értéktelen jel.


Micimackó idézetek a barátságról Egy nap barátok nélkül olyan, mint a bödön egy csepp méz nélkül. Egy napon, amikor Micimackó éppen nem csinált semmi fontosat, de azt remekül csinálta, az jutott eszébe, hogy felkeresi régi barátját, Róbert Gidát, hogy megnézze, ő vajon csinál-e valamit. Csak miattad akarok jobb ember lenni veled élni egy életet és megöregedni a sírig szeretni míg a halál el nem választ szó nélkül beszélni szerelmeskedni hosszú éjszakákon át érted kibékülni az egész világgal míg a halál el nem választ! Nem csak megöregedni akarok veled , én veled akarok fiatal is lenni.


Akarom, hogy legyen egy ’mi’, tele kételyekkel, reménnyel és hamis ábrándokkal. Akarom ezt, mert tudom, hogy ezek vagyunk mi. Jó és rossz napokon egyaránt kézen fogva megyünk át. Ami azt illeti, kíváncsi is voltam, azt reméltem, néhányat mégiscsak el tudok fogni a gondolataid közül.


Régen azt mondtam, negyed mérföldről negyed mérföldre élek, és azt hiszem, ezért vagyunk testvérek. A szemedbe akarok nézni. Itt akarok lenni neked. Részese lenni mindennek, amit csinálsz. Te ezt tetted velem, és remélem, én is ezt tettem veled.


Már nem vagyok szomorú, mert tudom, hogy ez igazi szerelem volt. Szeretnél partner lenni? Link bármi kérdés van az oldallal kapcsolatban azt is megírhatja a facebook oldalon. Két keze közé fogta az arcomat. Habozott – de nem a szokásos értelemben, emberi módon.


Nem úgy, ahogy egy férfi hezitál, mielőtt megcsókol egy nőt, de szeretné előbb kipuhatolni, miként fog a nő reagálni. A legszebb szerelmes idézetek , amelyeket nyugodtan elküldhetsz fiúknak is. Az érzelmes sorok és a szeretet épp olyan fontos mindkét nem számára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések