2018. január 17., szerda

Honnan tudtad hogy ő az igazi

Lehet, hogy odáig vagy érte, mert elbűvölően jól néz ki, tökéletes az ágyban, lehengerlő az intelligenciája, gáláns úriember, de valójában nem csak ezek a tényezők döntik el, hogy ő lesz-e az igazi. Ha amiatt szorongsz, hogy mikor keres végre újra, vagy úgy érze kevés vagy hozzá, lehet, hogy érdemes elgondolkodnod. Korábban mindig azt hittem, hogy csak azért mondják az emberek, hogy tudta az elején, hogy ő az igazi , mert utólag már könnyű ezt mondani, és saját magát is ezzel nyugtatja meg.


De mégis, érzi az ember az elején (de nehéz megfogalmazni, hogy pontosan mit), talán egy olyan belső hangot, hogy „nyugi, ez jó lesz”. Nos, tulajdonképpen, sehonnan. Mert soha nem tudhatjuk, de vannak bizonyos szempontokat, amiket, ha figyelembe veszel, akkor talán te is könnyebben rájössz maj hogy vajon valóban az igazival sodort-e össze az élet. A célok összekötnek „A házasság két ember hatalmas kompromisszuma.


Honnan tudom, hogy ő az Igazi ? Semmi esetre sem az együtt töltött idő, sokkal inkább a célok kötik össze a házastársakat. Réka, éves, Szentendre „Közösek a célok, közösek a tervek - a rövid és hosszú távúak egyaránt. Szerelmesnek lenni azt jelenti, hogy találkoztam az Igazival. Ez a hit a szerelem maga.


Akárhányszor, akárkivel éled át, ezt érzed. A tapasztalatomat mondom. Minden házas ember tapasztalata érdekelne, aki úgy érzi megtalálta az igazit. Mielőtt igent mondtál, honnan tudtad , hogy Ő lesz az , akivel le tudod élni az életed? Még fiatal vagyok, ugyanakkora stabil párkapcsolatom van, és egyre többször gondolkodom el azon, hogy talán ő lesz az igazi.


Nem tudom, hogy ő lenne az igazi , vagy engedjem el örökre. Tanácstalan vagyok, vajon honnan ismerhetem fel, hogy ki az igazi , vagy honnan azt, hogy nem ő az. Párommal kapcsolatban kétségeim vannak. Folyton az motoszkál bennem, hogy mi van ha jobbat is kaphatnék? Végre itt a hidegebb idő, nem kell azon izgulni, hogy két perc alatt összeizzadjuk a nagy gonddal megkomponált frizuránkat – vagy mégse, hiszen hiába nincs negyven fok árnyékban, lassan muszáj sapkát húzni, ami ugyanúgy tönkreteszi az ember haját, ha nem vigyáz.


Végül sok időt töltöttem imával és elmélkedéssel, hogy bölcsebben lássak. Az imák és töprengések során ráébredtem, hogy nem ő az , akihez férjhez akarok menni. Nem vele akarom eltölteni életem hátralévő részét. Ennek ellenére nagyon nehéz volt véget vetni a. Szóval ha elnyerted a szülői „beleegyezést” akkor biztos lehetsz benne, hogy Ő az igazi.


A barátommal már régóta komoly volt a kapcsolatunk. Azért mert nekem az igazi volt, nem biztos, hogy én is az voltam. Mert azóta már Ő is úgy gondolja, hogy én voltam az igazi. Először mindenki azt hiszi hogy húú,most megtaláltam az igazit.


Honnan tudtad hogy ő az igazi

Bár ezt csak Ő tudhatja. Csak a kapcsolat kezdetén mindenki a jóbbik oldalát mutatja. Tellik az idő,és rájövünk,mégse.


Biztos hogy van igazi ,de ez szerintem csak akkor derül ki,mikor már elszállt a rózsaszín köés együtt élve 1-év alatt. Ha az ember már túl van egy pár rossz kapcsolaton,akkor már tud tudatosabban választani,de. Sztem olyan lehet a szerelem amikor ha vele vagy talán igazán magadat adhatoés ha meglátod egyből jobban érzed magad és gyorsabban ver a szíved. Van, hogy évekig nem talál az ember megfelelő párt, és van olyan is, hogy a sors több igazán szimpatikus alannyal is összehozza, akár egy időben is.


Honnan tudtad hogy ő az igazi

Szerelmi ügyek terén gyakran összezavarodunk: előfordul, hogy nem tudjuk eldönteni, ki lenne a megfelelő, az igazi , a nagy Ő …már ha létezik ilyen. Zsukanem elég, hogy jól meglegyetek, fontos tudni, hogy ő -e az igazi ! Szóval tapasztalatból mondom, hogy nem elég az , hogy jól meglegyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések