2017. január 18., szerda

Örökre veled akarok lenni idézetek

Nem kell túlkomplikálni. Ha egy férfi látni akar, ő keres. Ha veled akar lenni , megteszi. Egyébként is, akinek a figyelméért harcolni kell, az már rég nem jó.


A legjobb dolgok maguktól jönnek. Hallani akarom a nevetése és ölelni tége amikor akarsz. Melletted akarok ülni, ugyanazt a levegőt szívni, mint te, ugyanazt az életet élni. Néztem mikor kimentél, s nem tettem semmit, nem akadályoztalak meg utadban. Néztelek mikor visszaadtad a kulcso halkan síros hanggal megköszöntem.


Majd kiléptél az ajtón, s néztelek ahogy örökre becsukod azt. Kész vagyok feláldozni az életem, és odaadni mindenem. Betöltötte a helyiséget. Tudod én mikor döntöttem el, hogy örökre veled akarok lenni ? Ilyen lelki fájdalmat még soha nem éreztem.


Bele gondolok hogy nem leszel az enyém, rosszul vagyok. Találkozni veled - ez volt a sorsom, a barátoddá válni - ez a döntésem volt, de szerelembe esni veled - ez az irányításom nélkül zajlott. Ott akarok lenni amikor sikeres leszel és veled együtt örülni,de még jobban ott akarok lenni , amikor valami nem sikerül, reményt akarok adni a folytatáshoz és segíteni. Sok-sok év múlva ott akarok ülni a verandán miközben az unokáink dinócskákat rajzolnak nekünk. Régebbi bejegyzés Főoldal.


Szeretném ha örökre az. Ami azt illeti, kíváncsi is voltam, azt reméltem, néhányat mégiscsak el tudok fogni a gondolataid közül. A sose volt nyár, mindig másokat vár és máshová száll. A mesékben harcol értem a hercegem, de te csak játszottál, én elhittem neked.


Örökre veled akarok lenni idézetek

Kőből van a szíve nagyot tévedtem mikor elhittem hogy te lehetsz a végzetem. Akarok neked lenni az élet, A levegő mely téged éltet, A simogató megértő szeretet, Mely munkádban segít és vezet. Akarok lenni neked az álmo Hogy mikor fejed álomra hajto Akkor is mindig veled leszek, S ha pályánk a vége felé közeleg, Hulló csillagokká letűnni veled.


Soha nem tudnák már mást szeretni, csak Téged! Együtt akarok lenni a sötétben veled. Neil Gaiman: Amerikai istenek) „Aki szeret, szeressen.


Örökre veled akarok lenni idézetek

Aki nem szeret, annak az Isten fordítsa felém az arcát. Ha nem boldogul az arcával, fordítsa el a bokáját, hogy a bicegéséről felismerjem. Ha az lennél, akkor addig csókolnálak, míg el nem kapom, hisz ha elvesztenélek, akkor nem lennék senki sem. Te vagy akire szükségem van.


Te vagy a szépség, a báj, a kéj, a vágy. Az ártatlanba költözött gonosz. Azt hiszem, az életem olyan, mint egy elkoptatott közhely.


Örökre veled akarok lenni idézetek

A lány, aki annyira szerelmes volt, mégsem viszonozták… Ez lennék én. De én nem akarok a hősnő lenni egy tragikus szerelmi történetben! Veled lenni , senki mással.


Csak egy hétköznapi lány szeretnék lenni , aki szeret, és akit szeretnek…” „Tudo az érzelmek és a tettek mindig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések