2019. november 13., szerda

Szerelmes idézetek hiányzol

Szerelmes idézetek hiányzol

Erdô mélyén dús fa lombját, fújja még a szél, Egyedül csak én nem értem, mirôl mit beszél. Bánatomban forgolódok, görnyedek a földre, Egyszer megígértem szeretni foglak mindörökre. További gyönyörű szerelmes idézetek – “hiányzol ”: “Amikor valami hiányzik, akkor tenned kell valamit – ez egy hívás a magasabb és magasabb csúcsok felől. Szerelmes idézetek és SMS-ek minden mennyiségben!


Küldj szerelmednek szerelmes üzenetet az oldalon keresztül! Imádom hogyha veled vagyok! Tudom hogy ez tönkre tesz. Csak akkor vagy enyèm mikor senkisem lát!


Hiányzik a mosolyod hiányzik a nevetèsehiányzik a szemed ahigy csillog mikor bele nèzek! Ha szerelmes vagyok, rád gondolok, mert hiányzol. Megfogom a keze és hiányzol.


Megcsókollak, és közben mégis hiányzol. Csak néznélek életen keresztül,ha hozzámérsz testem egyből megfeszül,lelkünk összeér ,szivünk egy ritmusra dobban. Az érzés amit irántad érzek egyre erősebb én csak lángolok mikor rád gondolok!


Remélem a kezedet örökre kezemben tarthatom. Hisz számomra te adsz erőt,te vagy az éltető levegő! Mikor mellettem fekszel és testünk összeér az időt örökre megállitanám.


Szerelmes idézetek hiányzol

Amikor hiányzol akkor hiába nézek szét a világban mindenhol csak téged látlak. Valahol azt tartják, hogy ha sokat gondolsz valakire, azt megérzi. A szívemnek vagy egy kicsi, de nagyon lényeges darabja, amelyet talán nem látok többé.


Simogató pillantásod érzem ajkadon, olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom. Sötét éjjel édes álom hamar tova száll, felébredek és a szívem vadul kalapál. Körül nézek és te nem vagy sehol se s ettől szenvedek, mert szeretném ha velem lennél mindig csak velem!


Szerelmes idézetek hiányzol

Ez az oldal Szabyestről fog szólni! Egy lájkkal segíthetnéd a munkánkat. Esetleg ha érdekell moderátor felvétel van,bármi. See actions taken by the people who manage and post content. A legszebb szerelmes idézetek , amelyeket nyugodtan elküldhetsz fiúknak is.


Az érzelmes sorok és a szeretet épp olyan fontos mindkét nem számára! Szeretem, hogy fenekestül felforgattad az életemet, és miután mindezt megtapasztaltam vele többé nem tudnék nélküled élni. Jó reggelt ,szép napot kívánok neked! Idézetek - Adj hozzá te is, és gyűjtsd a kedvenceidet!


Minden nő ismeri a tündérmesét: rátalálsz álmaid férfijára, megadsz neki mindent, amire csak vágyik, és ő örökké szeretni fog. Mit írj a szerelmednek? Itt megtalálod a tökéletes szerelmes idézetet!


Az idő nem segít, még mindig hiányzol. Ha unatkozol, nézz be az oldalra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések