2019. február 6., szerda

Mit tegyek megcsalás után

Mit tegyünk, ha megtörtént a baj? Ha egy feleség lép félre… Férfiak hűtlensége. Miben más, mint a nőké? Megcsalt a feleségem – mit tegyek ? Miért olyan nehéz megbocsátani a megcsalást? Mi az érzelmi, lelki megcsalás oka?


Nagyon sok megkeresést, levelet szoktam ezügyben kapni. Férfi társaim szoktak írni, hogy megcsalta őket a feleségük, és nem tudják, hogy mi a teendő. Megbocsátás megcsalás után : miért nehéz? A bizalom helyreállítása – hogyan lehetséges?


Mi áll a hűtlenség hátterében nőknél és férfiaknál? Amikor fény derül a hűtlenségre, az pusztító erővel bírhat – nem kell azonban hagynunk, hogy el is pusztítsa házasságunkat. Még a legnehezebb helyzetben is lehetőség van arra, hogy ne csak megmentsük házasságunkat, de akár meg is erősítsük.


Ha kiderült, hogy férjünk megcsal, a kezdeti időben váltakozó érzések járnak át bennünket: olykor erős lehet a csábítás, hogy az egész kapcsolatot a lehető legrövidebb úton lezárjuk, máskor arra vágyunk, hogy kiéljük minden dühünket és hibáztatással, támadással reagáljunk. Szerető vagyok, mit tegyek ? Ha mi vagyunk a harmadik fél egy kapcsolatban, akkor általában ezt a szerepet nem tudatosan választjuk, hanem véletlenül találjuk magunkat ebben a helyzetben. Nem épp így terveztük, de szabadulni nem tudunk, mert már kötődünk a másikhoz, s talán reménykedünk, hogy többé válhatunk a szeretői.


Kapcsolat újrakezdése megcsalás után. Sokaknak nehéz akár még magát a témát is előhozni, miszerint lehetséges-e hűtlenség új kapcsolatot kezdeni, kezdeményezni? Ez azért van, mert eleven még a lelki seb, a hűtlen fél pedig nem bízik abban, hogy változhat a kapcsolatban bármi is.


Lehetséges a bizalom helyreállítása megcsalás után ? Most derült ki számomra, hogy megtörtént a baj, melyek a megfelelő lépések? Hogyan dolgozzuk fel a megcsalást? Nos egy két éves kapcsolat után a párom megkérte a kezem. A nászútunkon a legjobb barátom kerte úgy a második nap, hogy azonnal menjek haza. Nyilván mondtam, hogy nem ez után azt mondta akkor szeretne felhivni, mert baj van fel is hívott és azzal nyitott, hogy egy barátunk terhes.


Miért merül le ilyen gyorsan az akkumulátor? A Szundi mód hogyan kíméli az akkumulátort? Milyen teendői vannak annak, aki megcsalta a párját? Manapság nagyon gyakori, hogy valaki belecsúszik, az már ritkább, hogy tudatosan alakít ki külső viszonyt valakivel.


Mit tegyek megcsalás után

Narancssárga lett a hajam, mit tegyek ? Szőke vagyok, és nagyon, borzalmasan törik a. A barátom fére lépet, utána adtam neki még egy esélyt, azt mondta szakított a csajjal. De együtt voltak ugyan úgy, aztán megint szakítótunk, és el telt hónap meg beszéltük hogy még egyszer meg próbáljuk, Én az utolsó szakitásnál el költöztem. A tartós párkapcsolatokban, házasságok életében gyakori történés, hogy az egyik fél megcsalja a másikat. Nem feltétlenül előre tervezve következik ez be, sokkal inkább alkalom kínálja magát, és él a lehetőséggel a hiányt megélő ember. Pár hete elkezdett ignorálni, és tegnap rájöttem hogy egy másik sráccal van, és bejön neki.


Segít vagy nem segít a megcsalás letagadása? Mindig a családot tartottam szem előtt, mindig ők jártak a fejemben, mit vigyek nekik haza stb. A nyaralást is le akartam mondani, de a gyerek miatt mégsem tettem, elmentünk, de közvetlenül előtte kiderült, hogy a nő meg akarta akadályozni a nyaralásunkat is. Jó kérdés válasz Sz.


Mit tegyek megcsalás után

Fény derült arra, hogy az a barátnőm, akivel lelki és testi harmóniában éltem, egyszer csak máshol kereste a boldogságot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések