2019. február 12., kedd

Nem tudom kimondani hogy szeretlek

Kaczor Ferenc - Üzenem a széllel - dupla album (teljes album) - Duration: 2:36:00. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Mért vágyom a csókod után, a nevedet mért suttogom. Nem tudom én mért van az, hogy álmaimban mindig téged látlak.


Miért nem válaszolnak az sms-ekre? Igen, a pasikról van szó! Kezdjük azzal, hogy ez nem az én ötletem volt, hanem loptam. Már nem is tudom , honnan.


Ott nem férfiakat kérdeztek, és nem ilyesmiről, de az elv ugyanaz. Pedig az nem kifejezés, hogy mennyire szeretem a párom. Sokszor zavar, hogy nem tudom kimondani. De egyszerűen nem tudom elmagyarázni miért van ez. Ha nem ezt a választ kapo akkor sincs semmi gond.


Attól, hogy akkor nem szeret viszont, nem jelenti azt, hogy ez később sem változhat meg. Teljesen érthető, ha nem mersz odaállítani a baráto barátnőd elé, azzal, hogy ’hé, szeretlek ’. Várd ki a megfelelő pillanatot, mikor kettesben vagytok és egy. Ilyen például az, hogy legalább randevút meg kell várni, legalább két hónapot várni kell, nem szabad közvetlenül szex előtt vagy után, esetleg közben kimondani először, meg kell várni, hogy a másik mondja ki elsőnek, és nem szabad olyan helyzetekben mondani, amikor az érzelmeink vezérelnek, és nem a racionalitásunk. Cyrano nem néz ki borzalmasan, sőt, lehet kifejezetten vonzó: a lényeg itt az, hogy sehogyan sem tudja kimondani azt, hogy szeret. Erről szól lényegében ez az előadás.


Amilyen fontos a darabban az ékesszólás, annyira nyilvánvaló az is, hogy a nyelv, a szavak hogyan hagyják időről időre cserben a szereplőket. Lehet, hogy szeretlek már,de még nem tudom én sem, És kimondani nem oly könnyű, Amikor veled vagyok,szinte biztosan érzem, És azután elmész újra,mindig ugyanúgy,s visszatérsz. Nem mondhatok mást,de elvárom, hogy jól megérts, Én sokszor odaadom mindenemet,talán a semmiért, Átgondoltam már annyiszor az életem, És hogyha. Hát nem tudom , én részemről sosem tudtam megmagyarázni, hogy mit szeretek a páromban, mindig csak az jut eszembe, hogy tége azt aki vagy.


Nem tudok kiemelni egyetlen dolgot a sok közül, ennyi mindent nem is lehet elmondani, nagyon sok dolog van benne, amit szeretek, még azok is, amikkel bosszant, ezt nem lehet így szavakkal. Túlzott szigorban nőttek föl a háború után. Tudom , hogy szeret ettől független, de nem mondja ki mert nem mutatja ki sose a gyengédségét. Tulajdonképpen az apai szigor az ami beleivódott a fiatalabb generációba, és ez apáról fiúra szállt. Erre szokták mondani, hogy „a vak is látja, hogy mit érzel”- de nem baj, a lényeg, hogy mi tudjuk, hogy a másik nem sejt semmit.


Gyakran az ilyen helyzetekben a másik fél talán már rég sejti (tudja), hogy benned egy komplett háború dúl az „agy kontra szív” kérdésben, de ahogyan te is, úgy ő is elhessegeti. Ha másnak mondom olyan egyszerű kimondani , de ha róla van szó egyszerűen végem van és sehallselát. Nekünk, nőknek azonban nem elég tapasztalni, hallani is akarjuk. Vannak pasik azonban, akik képtelenek (vagy nem is akarják) kimondani e bűvös szót. Mert nem tudom még kimondani.


A legfontosabb, hogy megszűnjön a fájdalmam, és képes legyek használni a vállamat, mert jelen állapotomban még a vállprotézis is szóba került. Meglátjuk, hogy miként haladok a rehabilitációval. Mikor kell és mikor kezdik a gyerekek kimondani az r betűt?


Kimondani azt, hogy szeretlek , könnyű, ami utána jön, az már rázósabb. De most csak érezni tudom. Szeretni tudlak, de azt kimondani , hogy „ Szeretlek ”, azt nem tudom. Nem vagyok se színésznő, se énekesnő, se egyéb szánalmas szerzet, aki csak úgy kimondja, hogy „ Szeretlek , szeretlek , szerelmem”.


Mond hogy Te is akaro kimondani egyszer. Amit szíved dalol, de megvallani nem mer. Aminek Te táplálod égig érő lángját.


Tényleg ilyen nehéz kimondani ? Gyermeked hány éves korában tanulta meg kimondani az R hangot? Halálosan szeretlek (). De nem akarhato hogy te légy az egész világom, mert az úgy nem lehet teljes! Hogy ne barátkozzak, ne vegyem észre másokban a szépet, jót, érdekeset.


Ezennel szentül megígérem neke hogy meghagylak téged szabadnak! Miközben persze árgus szemmel figyelem, megtartod-e hűségesküdet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések