2018. szeptember 6., csütörtök

Szakítás után nem beszél velem

Szakítás után nem beszél velem

Miért nem akar beszélni velem az exem? Sok volt a probléma, többször voltunk külön, aztán mindig összekerültünk és újra próbáltuk. Elég nehéz helyzetben vagy, ha még mindig az exedet szerete függetlenül attól, hogy ő egyáltalán szeret-e téged vagy sem. Jónéhány szakítás nem azért történik, mert a párok már nem szeretik egymást, a legtöbb szakítás egészen más okokból történik. Gondoljunk csak bele: a párkapcsolaton belül is ismeretes a „mosolyszünet” intézménye, vagyis elég egy-egy nézeteltérés ahhoz, hogy párunk akár fél napra is ignoráljon minket.


Szakítás után nem beszél velem

Ez az elv ugyanúgy a szakítás után is érvényes. A nevem Pitrikné Széll Ágnes, forma, Budapest, Magyarország éves házasság után én és a férjem egy vagy több veszekedésben voltak, amíg végül elhagyott engem, és Kaliforniába költözött, hogy egy másik nővel legyenek. Mostanában egyre többször közli velem a gyerek előtt,hogy fogyatékos vagy,kisegítő iskolás. Mindig ilyen dagadt maradsz?


Bármit csinálok,mindig jön utánam,ellenőrzi. Ha valamit elrontok,akkor folyamatosan a fejemre olvassa. Ebből kifolyólag már gyomoridegem van. Please try again later.


E mellé muszáj beiktatni egy kis tornázást hetente, hogy a sérült önbizalmunkat kicsit rendbe szedjük. Nincs is annál bosszantóbb, amikor egy szakítás után nem csupán lelkileg, de fizikailag is tropára megyünk, mert ekkor az újrakezdés még mélyebbről indul és még nehezebb, mint amilyennek lennie kellene. Sose értették, hogy az apró örömök feledtették ezt velem. Továbbá az ő anyukája nem szeretett, mint utólag kiderült.


De sose volt velem egyenes, és nem mondta el, ha gondja van velem , csak a fián keresztül tudtam meg, és egy idő után már a reakciójából is láttam. Szakítás után újrakezdés – értékeld át a dolgokat! A szakítás után újrakezdés záloga az, hogy képes vagy-e önmagadat újra felépíteni, képes vagy-e újratervezni. Ez lehetőséget ad arra, hogy megfigyel hogy volt párod valójában még mindig törődik-e vele érdekli-e, hogy mi történt veled a szakítás után. Erre ugye senki sem szeretne rákérdezni, pláne nem néhány hét randizás után , de azért jó tudni, hogy mit szeretne a partnered.


Egy szakértő, Eric Resnick szerint könnyen ki lehet deríteni, hogy a srác mit akar tőled. Ha ugyanis az alábbi három dologról sosem beszél , valószínűleg nem tervez veled hosszútávon. Kérdés: Az exem azt mondja, hogy vége, és nem akar már beszélni velem a szakítás után.


Miután szakítottunk, még válaszolt a hívásaimra és az SMS-ekre. Az elején elég barátságtalanul, később enyhült valamit. Ha nem esünk vak szerelembe, már az első alkalommal kiderülhet, hogy csak vigaszcsajt keres, vagy valóban teljes értékű nőnek tud tekinteni. A szakemberek szerint, aki érzelmileg instabil, nincs készen szakítás után egy komoly kapcsolatra. Szakítani nem egy könnyű dolog, ez magán a „ szakítás ” szón is látszik, hiszen egy érzelmi köteléket tépünk szét, szakítunk el.


Aztán ott vagyunk az érzelmek viharában, a filmek és videoklipek egyértelmű választ adnak nekünk arra, hogy hogyan kezeljük ezt az időszakot: tombolással, haraggal, a másik kocsijának a kipingálásával… stb. De nem tudom, hogy meddig bírom még azt elviselni, hogy ő sohasem keres engem, hogy nem csinálunk közös programokat, és hogy elviseli azt, hogy én mindent megteszek neki, miközben ő semmit nem tesz azért, hogy ezt viszonozza! Többször fölajánlottam neki, hogy szakítsunk, mert nem kötelező velem lennie, de nem volt rá hajlandó. Az ő kapcsolata is rossz, érezhetően szenve és nem tagadta, nincs családja és a barátnőjével nem akar semmi komolyat, legalábbis, ahogy beszél róla. Most jöttem rá, hogy még év szakítás után is szeretem és az évek során szinte hetente gondoltam rá, vagy volt, hogy álmodtam is róla.


Igen, én abszolút optimista vagyok! Csak kicsit elgondolkodtam, hogy miért van az, hogy idáig 6x voltam szerelmes és jött be összesen. CSak neki azóta új barátnője van és félek, hogy problémája lesz abból, ha sokat beszél velem. Hogyan tudtátok újrakezdeni az életet egy szakítás után ? Van, aki a szakítás után barátainak, ismerőseinek másról sem tud beszélni, csak hosszan taglalja a szakítás történetét, és gyűlölet hatja át minden szavát, amikor a másikról beszél.


Ugyanakkor képtelen szabadulni azoktól a felejthetetlen közös élményektől, amelyeket hűtlen társával átélt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések