2019. április 1., hétfő

Jelek hogy érez irántam valamit

Jelek hogy érez irántam valamit

Szeretjük azt hinni, hogy kiszámíthatatlanok vagyunk, és tényleg vannak egyedi emberi tulajdonságok, amikre nehéz lenne magyarázatot találni. Ugyanakkor a pszichológusok sok olyan trükköt ismernek, amivel te is megtudhato hogyan érez irántad valaki más, vagy segíthetnek elnyerni valaki szimpátiáját. Vajon ezek jelek hogy érez irántam valamit ? Az szóbanforgó srác az osztálytársam. Nem sok ideje ismerjük egymást mert ugye most kezdtem a középsulit szóval új osztály új környezet stb. Egy ideje azt vettem észre hogy random stíről és amikor ránézek akkor nem kapja el a tekintetét hanem tovabb néz.


Jelek hogy érez irántam valamit

Szintén egy kézenfekvő jele, hogy a pasi érez valamit irántunk, ha elmeséljük neki, milyen zenét szeretünk, és következő alkalommal kiderül, hogy belehallgatott ezekbe. A férfiak előszeretettel használják az ilyesmit arra, hogy jelezzék, sokat jelentünk nekik. A férfi barát, aki többet érez a barátságnál egy nő iránt, olykor megkockáztat egy-egy árulkodó megjegyzést. Például, ha nyaralni megyünk, és tudja, hogy hosszabb ideig nem futunk majd össze, megmondja, hogy hiányozni fogsz. Ez az egyik fő jele annak, hogy érzelmeket táplál irántunk, és már nemcsak barátunk akar lenni.


Barátság vagy szerelem? Honnan tudom, hogy mit érez irántam ? Nagyon tetszik egy lány vagy egy fiú, és teljesen biztos vagy benne, hogy ez az érzés kölcsönös. A kezdő srácok nagy hányada képtelen felismerni a vonzalom jeleit a nők részéről, pedig ez a tudás minden szinten hozzájárulhat a sikereidhez, legyen szó arról, hogy tud mikor érdemes megközelíteni egy lányt (ha hisze ha nem, tudat alatt ilyenkor a vonzalom jeleit küldi feléd a csaj), vagy akár arról, hogy halad a randi, minden tökéletesen megy-e, mit kell lépni. Ha a baráti társaságodban van valaki , akire gyanakodsz, hogy többet érez irántad , mint barátság, most kiderítheted a szándékait.


Tele van a padlás ostoba vagy épp triviális tanácsokkal és minden női lap megmondja a tutit: azt az ember érzi, ha szerelmes és viszontszeretik, de ha mégse, akkor íme pár jel, ami alapján eldöntheti az érzelmi analfabéta is, hogy érez -e valamit partnere iránt. Van egy fiú, akit hónapja ismertem meg. Egy verseny miatt ismertem meg, mert Őt kaptam, hogy segítsen felkészülni erre a versenyre. Eleinte nem kellette fel az érdeklődésem, nem is érdeklődtem iránta meg semmi. Ha tetszel a srácnak, szavak nélkül is elárulja magát.


Elkezd beszélni egy másik személyről, hogy az kibe szerelmes, vagy mit kellene tegyen a szerelem terén. Szerelme tárgyáról negatívan beszél, pedig nyilvánvaló, hogy érez valamit , hiszen még el is pirul. A két szerelmes ember hirtelen ugyanazon dolgok iránt kezd érdeklődni. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. A pasik az udvariasságukkal ugyanis azt mutatják ki, hogy a társaságukban lévő nő, azaz hölgy fontos és értékes a számukra.


De honnan tudom, hogy ő gondol-e rám, hogy én jelentek-e neki valamit , hogy ő is úgy érez -e mint én? Mert én nagyon félek ettől, hogy nem látom többé, és úgy kell élnem tovább, hogy nem fogok tudni róla semmit. Amit gondol: Istenem, tudom, hogy érdekel, milyen napom volt, mi volt a kollégákkal, a főnökömmel, a buszsofőrrel, de örülök, hogy végre hazaértem, le akarok punnyadni a kanapéra sörrel és egy zsák csipsszel. Lelki problémák - Szakértő válaszol - Szia! Egy kicsit hosszú lesz amit írni fogok.


Mielőtt áttérnénk az árulkodó jelek részletezésére, nem árt tudno hogy egyáltalán miért csinálják ezt a férfiak. Tudom, hogy szarul esik, és sokszor azt hihete hogy a férfiak nagy része valamiféle pszichopata, aki csak kihasználja a nőket, de azért ez nem teljesen így van. Biztos vagyok benne, hogy valamit azért ő is érez iránta még ha az esetleg nem is elég ahhoz, hogy beleengedje magát veled egy párkapcsolatba.


Könnyen elképzelhető az is, hogy jelenleg egyszerűen csak fél ennél is közelebb kerülni valakihez, adott esetben hozzád. Mondta is, hogy fél tőle, hogy elveszíthet. El sem akartam hinni, hogy Jimin végig érzett irántam valamit.


Soha egy jelet sem vettem észre ami arra utalt volna, hogy többet érez irántam barátságnál! Azt mondta, hogy már nem bírja tovább. Utálja a titkolózást, és folyton kényelmetlenül érzi magát mikor veled van. Végül eljött a pillanat, mikor kiléptem.


Még utoljára beszélgettünk egy nagyot, aminek végül ugyanaz lett a vége (nagyjából bizonytalanság). Jelek , hogy a szakítás nagyon közel van Sok jel van, ami elárulja, hogy a kapcsolat, ami egykor mindkét fél számára jó és kielégítő volt, mára az egyik vagy akár mindkét fél érzi, hogy már nem igazán működik és készen áll, hogy vége legyen. Egyikünk se lépett még tovább.


Az lenne a kérdésem hogy érez valamit még irántam , együtt leszünk még? Látom, hogy szeme könnyes, érzem, hogy keze remeg, tudom, hogy szíve csordultig tele szánakozással. A maga részvéte, drágám, a szerelem szenvedő szülőanyja: amit most érez irántam , az ennek a fenséges érzelemnek szülési kínja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések