2019. szeptember 25., szerda

Pharmatex fogamzasgatló vélemények

Utána jött a pharmatex. Azt hiszem a tabletta jobban megéri. Végigolvastam a hozzászólásokat, tényleg vegyesek a vélemények , viszont arról nem esett szó hogy esetleg naptározóssal kombinálhatom-e?


Pharmatex vény nélkül kapható, benzalkónium-klorid hatóanyagot tartalmazó, hormonmentes, helyi hatású fogamzásgátló gyógyszercsalád. Ismerd meg a Pharmatex előnyeit és olvass cikkeket a női egészségről, fogamzásgátlásról a gyógyszercsalád weboldalán. Pharmatex hormonmentes, helyi hatású fogamzásgátló gyógyszercsalá vény nélkül kapható a patikákban.


C-on) történő tárolás esetén tudja garantálni a betegtájékoztatóban leírt hatást, jelen esetben a fogamzásgátlást. Látom vannak jó és rossz vélemények is. Viszont én még szűz vagyok,így nem tudom melyik lenne nekem a legjobb. A tabit meg a kapszulát fel tudnám helyezni elég mélyen? Ja,és lehet mellette gumit használni vagy nem?


Helyi, hormonmentes fogamzásgátlás lehetséges egyrészt óvszerrel (ami nem csak a nem kívánt terhességtől vé hanem a nem úton terjedő betegségektől is), másrészt a hüvelybe juttatott spermaölő hatású krémmel, kúppal, vagy hüvelytablettával. A pharmatex babákra annyit mondok, hogy mindig saját bevallás alapján megy, hogy ki milyen védekezés mellett esett teherbe. Azt (főleg abortusz előtt) kínos bevallani, hogy csak megszakítás volt, vagy az se, ezért benyögi, hogy pharmatexet használtak.


Amikor beszéltünk a dokimmal a fogamzásgátlásról (szülés után), megemlítette ezt is, de én mondtam neki, hogy nem szeretnénk Pharmatex babát, mire csak mosolygott, rengeteg kismamája esett így teherbe. A Pharmatex nagyjából olyan, mint a megszakításos védekezés. Mondtam neki, hogy fogamzásgátlót szedek, azonban csak annyit mondott rá hogy az antibiotikumot és a fogamzásgátlót 3-óra különbséggel vegyem be. Pharmatexről olvastam, bár a vélemények elég negatívak róla egy fórumon.


Pharmatex fogamzasgatló vélemények

Nem szeretnék pesszáriumot, sem óvszert használni. De gyereket sem szeretnék egy évig még biztosan. Nincs több elfelejtett bogyó, elhízás és egyéb káros mellékhatások! Nos ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem,hogy mielőtt használatba vennénk azaz felhelyeznénk,azelőtt szabad e az előjátéknál ujjazni.


Csomagolás: g krém alumínium tubusban, mely műanyag csavaros kupakkal van lezárva. Az én tapasztalataim a pharmatex termékekkel kapcsolatban: Barátnőm hat éve a tablettával védekezik, soha semmi gondja nem volt vele. Nekem csipett, még akkor is, ha előtte benedvesitettem.


A pharmatex helyi fogamzásgátló (aktus előtt kell használni, feloldódik a hüvelyben a tabletta mint a klórtabletta és ennyi) tehát ezt nem szedni kell, nincs folyamatosság benne. Hormonmentes fogamzásgátló? A héten megfáztam, az orvosom Sumetrolimot írt fel rá. Milyen tapasztalatotok van ezzel kapcsolatban?


Ha valakinek nem jött be és lenne eladó átvenném, akár pár darabot is! Nekem a Kindara a nagy kedvencem, iOS-re és Android-ra is elérhető, ingyenes. Mindent lehet vezetni benne, ami a szimptotermális módszerhez kell (hőmérséklet, nyák, méhnyak). Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok.


Rézgyöngy IUB fogamzásgátló spirál - Vásárold meg most és óvd meg egészséged! Pharmatex hüvelytabletta 12x a Fogamzásgátlás kategóriában - SIPO Patika A SIPO. A Rézgyöngy nem okoz elhízást, évig hatásos fogamzásgátló és költsége töredéke más módszerekének. Négy éve használom csak a pharmatex krémet.


Egyikünk sem esett teherbe, nem valószínű, hogy mindenkinek meddő lett volna mindegyik partnere és szó nincs megszakított dolgokról. A nők két dologért képesek mindent megtenni: hogy legyen, illetve, hogy ne legyen gyermekük - állítja a régi mondás. Persze a ne legyen többnyire nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem akar gyereket valaki, hanem csak azt, hogy későbbre tervezi. Senki nem ajánlja a fogamzásgátló tabletta szedését, pedig én úgy érzem magam a legnagyobb biztonságban.


A párom nem bízik a helyileg alkalmazható készítményekben pharmatex stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések