2015. december 31., csütörtök

Dupla kávé te voltál

Köszönöm szépen a feltöltési lehetőséget. Kellemes nyári napokat kívánok! Ez egy NON PROFIT videó szórakoztatás céllal feltöltve. A füredi Anna-bálon: 10. Dupla KáVé - Szeretlek Én - Besame Mucho.


Dupla kávé te voltál

Mondd ki feketén-fehéren! Holnaptól nem szeretlek:. Magyarországon, illetve ezen kívül Erdélyben és a világ magyarlakta területein több mint 200. Nem tudhatja senki sem, csak mi ketten azt, Hogy te voltál ott velem, hol halál maraszt. Te voltál minden, úgy éreztem, elvesztem, De nem!


Total Playing Time: 48:(min:sec) Total Size : 7MB (74á688á8bytes) Posting Policy: Please wait days after the original post before asking for reposts. Only segment reposts will be fullfilled. Ha neked nincsen meg, nem tudhato de akkor ne is informálj félre másokat.


A Szeretném, ha szeretnének című dalnak Lantos Krisztina a szövegírója, annak is, amit Geri Gábor énekel. Majd hívsz te még, majd kellenék én még neke De akkor majd azt mondoÉg veled. Egy más fiút, egy más embert szeressél Ki jobb talán, és jobban szeret, mint én. Várta rád három éjen át, De mit tegyek, nem bírtam tovább, Mert kiszáradt a torkom, szomjazott a szám, És kószáltam az utcán három éjen át. Természetesen Te is megoszthatod majd mindenkivel a gondolataidat.


Te nem szeretsz, s ezt nagyon jól tudom, én ezt a sok várakozást már nagyon unom. De tud hogy én még akkor is szeretlek, ha elmegyek innét, Szeretném, ha majd a siromra egy szál rózsát vinnél. SÍrva, én már akkor ugyan, ott fekszem a sirba. Eddig 6alkalommal nézték meg. Néha rád emlákszem, régi kedvesem, Újraérzem ajkad ízét, de te nem vagy mellettem Újraérzem ajkad ízét, de te nem vagy mellettem Ha mégis visszajönnél boldog délután, A szivárv.


Dupla kávé te voltál

Hol jársz most, merre vagy, oly rég nem láttalak, Felhívsz most hirtelen, hol voltál , nem kérdezem. Az alábbi linkeken elérhetők a legfrissebb változatok. További ötletek a következővel kapcsolatban: Zenekar, Dalszövegek és Kávé. VIDEÓ - Cuki válogatás rossz magaviseletű és bűnbánó kutyákkal. Componentes de um MET, tais como suportes.


Távolodom, és a könnyeim felszárítom, Elmegyek, többé nem is látsz. Stream ad-free with Amazon Music Unlimited on mobile, desktop, and tablet. Download our mobile app now. We use cookies to provide statistics that help us give you the best experience on our site. A Deezer zenestreaming lehetővé teszi, hogy meghallgass több mint millió dalt, saját playlisteket hozz létre és kedvenc dalaidat megoszd barátaiddal.


Dupla kávé te voltál

Szeretettel köszöntelek a ELFELEJTETT DALLAMOK SANZONOK ÖRÖKZÖLDEK közösségi oldalán! Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. Eszpresszó dupla : rohadtulbaromiraegyáltalán semmire sincs időd és kétszer annyi munká gyereke szennyesed van – a körmödet sosem csináltatod meg, mert az állandó rohanásban úgyis beleakadna valamibe. Kávé helyett inkább egy-egy felest dobnál be vagy Xanaxokat párban. Köszöntelek a Zene - dal - slágerek - korhatár nélkül közösségi oldalán!


Már csak sejtem, milyen voltál , Hogy szerettél, hogy csókoltál. Mégis mindig megtalállak, Mert csak becsukom a szemem, S te itt vagy, újra velem. Kicsit belehalok minden nap, Hogy nem ölelsz és nem simogatsz.


Bilako Elmentél Tőlem dalszöveg. Ha egy előadó dalaira vagy kíváncsi, akkor csak az előadó nevét add meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések