2017. június 6., kedd

Szomorú szívem annyira fáj

Szomorú szívem annyira fáj

Lelkem szerte-szét van tépve. Mért fáj úgy a szerelem? Szomorú szívem annyira fáj , Hisz nem vagy itt velem. Könnyű volt téged megszeretni, egy pillantás csupán, De régóta nem tudlak elfeledni, egy élet is kevés talán.


A teljes dalszövegért klikk! Tudom, hogy csak akkor látlak újra, ha én elmegyek hozzá és téged ez cseppet sem zavar, mint ahogy azt sem veszed észre, mennyi fájdalmat okozol közönyöddel nekem. Majd szétszakad a kibaszott szívem. Mikor nem vagy velem, könny csordul le arcomon, meg kell próbálnom, de felejteni nehéz - tudom.


Mikor veled lehetek, szikrázik szívem , mert szeretlek, de e szeretet nem szerelem, ezért nem engedhetem, hogy szenvedj. Karácsony első napjára Könnyem hullik a kispárnám sarkára, Árva vagyok én ma, Mint egy kismadár. Esténként, amikor lefekszem és mielőtt elaludnék úgy érzem megfulladok.


Szomorú szívem annyira fáj

Minden porcikám ég a fájdalomtól, elfogy a levegő, zúg a fejem és lassan, nagyon lassan álomba merülök. De amikor vele voltam, a fájdalom egy csapásra elmúlt. Mintha csak gyengéden átölelt volna a szívével.


Vele boldognak érzem magam. Amikor vele vagy, minden értelmet nyer. Nem azért sirsz, mert fáj ,hanem azért fáj , mert sirsz, úgyhogy állj talpra és töröld le a könnyeidet! Kicsit összetörtem, kicsit miatta kicsit miattam, de legfőképpen értünk. Te voltál már úgy, hogy azt hitte belehalsz a fájdalomba annyira hiányzik?


Eddig 1alkalommal nézték meg. Szereted tiszta, mély szerelemmel. Tumblr is a place to express yourself, discover yourself, and bond over the stuff you love.


Mikor már úgy érzed csak a tie nem veheti el senki sem, és hirtelen kinyitod a szeme és már nem ölel át senki sem. Mikor beleesel valakibe, nehezen jössz rá hogyan mássz ki belőle. A(z) Mulatok,ha fáj a szívem. Csendes éjjel édes álom, hamar tovaszáll, felébredek, kicsi szívem vadul kalapál. Anya vidám volt, színes és feltűnő.


Fáj olyat szeretni, kit nem érhetsz el, Aki szinte azt se tudja, hogy létezel, Tudni, hogy nem kellettél neki, Érezni, hogy más is szereti, Olyan, aki el is érheti. Lehet, hogy az érzelem annyira erős, hogy a test nem bírja féken tartani. A lélek és az érzések átveszik az irányítást, és a test sírni kezd. Mert itt megfogod találni a neked való verset idézetet. Abban a hétfői mosolyban benne volt egy keddi levél, egy szerdai csók, egy csütörtöki rólad álmodom, egy pénteki vágyakozás - és egy soha napi beteljesülés.


Fáj a lét a létezés, a lefekvés és az ébredés. Fáj a múlt és fáj a jelen, mindezazért, mert nem vagy itt velem. Megpróbálni elfelejteni valakit, akit szeretsz, olyan, mintha megpróbálnál emlékezni valakire, akit soha sem ismertél. Hogyha látnád hervadó szívemet, Akkor elhinnéhogy igazán szeretlek! Olyan vagy nekem, Mint lepkének a hold az éjszaka egén.


Folyton felé repül, De el nem. Miért ked olly szomorú , uram? Talám a ked lépe meg van dagadva. Nem hiszem én azt, mindazáltal kételkedem, hogy a tüdőm és májjam egészségesek légyenek.


Még szomorú se vagyok, megszoktam e szörnyű világot annyira , hogy néha már nem is fáj. El kell engednem a fájdalmat a múltat, mindent, ami még hátba szúrhat. Eső a betonra, könny az arcomra, emléked örökre szívembe karcolva.


Ha eszembe jut, hogy többé nem láthatlak, a szívem megtelik fájdalommal. Mindig annyira kedves voltál hozzám, és sohasem sértetted meg az érzéseimet. Az ölelésére, a mosolyára, arra, hogy tudjam, mellettem van, támogat és erősít. Azt sem tudom ki ő, de egy biztos, egyre inkább hiányzik az erő, ami akkor is tovább visz, amikor én már kevés vagyok.


A szívem néha mintha fekete lyukká akart volna összesűrűsödni, hogy összetörje és magába szippantsa először a csontjaimat, aztán engem, aztán az egész világmindenséget. Annyi minden emlékeztetett rá. Barátok jöttek, és szerettek engem.


Szomorú szívem annyira fáj

Hazudni kell a szívnek hogy ne fájjon annyira , Hogy ne törjön szét két darabra. Próbállak elfelejteni, De nem hiszem hogy menni fog, Mert a szívem még mindig te érted dobog. Tudom hogy mostmár vége, Mindennek hiába, Pedig én szeretnélek újra és újra, Igaz mindez már hiába. Fáj hogy mással látlak, Fáj hogy nem vagy.


Virágoskert az én szívem , nincs ki megöntözze, az én szívem ragyogását, nincs ki átölelje Felnézek a kék ég felé, s kérdem az istentől, mért nem múlik el a bánat már az én szívemből Nem tudom, nem tudom én, hogy hol lehetsz, kereslek, kereslek én szüntelen Virágos kert a szívem , tiéd lehet, nélküled elhervadok, kié leszek - Refr. Lauren Potter: „A szívem teljesen össze van törve. Remélem a Glee családdal minden rendben.


Cory mindig olyan kedves volt velem, olyan sok jó emlékem van” – csiripelte, majd egy közös képet is megosztott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések