2017. május 23., kedd

Első randin megcsókolt

A pasi, akivel legutoljára voltam első randin , csókolózás közben elnézést kért, majd megtörölte az orrát az ingujjába, és megpróbált újra megcsókolni. Azóta ellenzem a csókot az első randin ” – Keren, „A legelső csókom is egy első randin történt, és a szememet végig nyitva tartottam. Van egy srác,aki egy kávézóban szólított le, és elhívott randizni. Rá pár napra el is mentünk, és a randi alatt végig valahogy úgy intézte,hogy hozzám érhessen, megfogja a kezem, aztán egyszer csak megcsókolt. Az interneten nyitott, életvidám nőként ír magáról, aki bátran ismerkedik, majd az első randin hideg zuhanyként éri a lelkes lovagot, hogy egy félénk, szürke egérke jelenik meg előtte.


Első randin megcsókolt

Ha a pasi ezek után mégis megcsókolja a nőt az este végén, kizárólag azért teszi, mert alaposan leitta magát, vagy csak szexet akar. O Nagyon rég ismertük egymást a fiúval és amikor találkoztunk, megcsókolt , és akkor felhívtam magamhoz, és megtörtént. Ez nemszámít ribancságnak, tekintve, hogy már éve ismerem? Még ma is elképedek, ha arra gondolok, hogy az első találkozás alkalmával lefeküdtem egy vadidegen férfival.


De ez csak a lejtő teteje volt, innen mélyrepülésben haladtam lefelé. Rendszeresen találkoztunk, de nekem kevés lett, több mindent ki akartam próbálni a szexben. Kis idő elteltével lekerült róla a pulóver, majd a póló.


A Melltartóját félkézzel egy pillanat alatt kikapcsoltam. Csókolóztunk, közben jobb kezével a még nadrágomban lévő farkam simogatta. A másikkal kapaszkodott a kézifékbe. Lehúzta a nadrágom zipp-zárját lassan.


Első randin még a kezemet se fogta meg. De amúgy úgy tűnt, minden rendben, ezért nem aggódtam túlzottan. Lehet ezt érezni, hogy annyira nem vonzódik és azért nem csókolt meg, vagy csak nem akar elijeszteni, esetleg félénk. Mi a randi után este chateltünk, hajnali 5-ig megállás nélkül. Ezért nem mindegy, mi történik ezen a randin , hiszen első benyomást a másikra csak az első alkalommal lehet gyakorolni.


Első randin megcsókolt

Az első találkozó vízválasztó. Fontos tehát, hogy kinek mi fér bele ilyenkor, mert ez igenis rányomhatja a bélyegét a kapcsolat későbbi alakulására. A második randin kezdeményezhetem h meglátom?


Titeket nem zavar ha a lány kezdeményezi a csókot? Szopás az első randin Beküldő:niki néni Alaposan felkészültem a találkozóra. A legtöbb gondot a ruházatra fordítottam. Egy szép mintás harisnyanadrágot vettem fel, erre pedig egy fekete, vastag anyagból készült rövidnadrágot. Ha a nevezett barátok csatlakozni akarnak hozzátok mondjuk egy kávézóban, étteremben, vagy egy teraszon…parák parája.


Ha a te barátai akkor idegeskedsz, hogy mit szólnak a nagy Ő-höz, ha az ő barátai, azon stresszelsz, hogy mit mondanak rólad…Nem lehetne a randikat. Nyilvános szex az utcán, szoptam az első randin Reményekkel teli, kicsit kiábrándult keresgélés után egyszer csak írt. Tudta mit akar, magabiztos volt és intelligens. Hamar kiderült agyunk, humorunk és szexuális igényeink nagyon hasonlóak.


Egyetlen probléma a lakhelyünk közt lévő mérhetetlen távolság. Read Újból első randi from the story Love you by Geraldisthefantastic with 3reads. Kétszer fordult velem elő,hogy az első randin dugtam.


Egyik aktust sem én kezdeményeztem. Miért van az, hogy az első randin tök jól megvoltunk és a neten meg közölte velem, hogy időre van szüksége? Nagyon félek, hogy ha alkalom kerül rá, és én egy tapasztaltabb fiúval leszek, mennyire lesz nekem ciki, hogy még sosem. Egy randin udvariasan, ésszel kell viselkedni. Ittasan viszont nem tudja fékezni magát az ember, és butaságokat csinálhat vagy mondhat, nem beszélve arról, mennyire kiábrándító látvány egy ittas nő.


Ne szexelj az első randin ! Ha szeretsz valakit és hosszú távú kapcsolatot szeretnél, ne add oda magad már első alkalommal. Sok nőtársamnak nem kell mondanom, hogy ez milyen jól esik, kivéve az átbaszós pasikra bukóknak. Oké, legyen második randi.


Ismételten szuperül éreztem magam, ismételten nem jött be annyira.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések