2019. augusztus 1., csütörtök

Stefano drága istenem

Please try again later. Stefano köszönöm jézus lejátszás, letöltés. Hívtál és újjá születtem. Kérem a Jóistent segítsen a mielőbbi szabadulásban ,hogy haza térhessek a szeretett családokhoz. By using our website and our services, you agree to our use of cookies as described in our Cookie Policy.


Kérlek téged segits nekem hogy egésséges legyek , legyen szerencsém minden téren gazdagságom boldogságom. Kérlek segits a családomnak Martin fiam legyen szerencsés egésséges egész életében segits a testvéremnek hogy amit kér tölled megkapja. Kiválasztottál engem boldognak hitt életemben. Istenem tiéd az életem, Ha te velem vagy, Úgy senki nincs ellenem. Köszönöm Jézus, hogy nem hagyt.


Olvastam a leveledet kedvesem Könnyet fakasztottál a szemembe A szerelmet tőled én nem kérhetem Mert másnak adtam a szívem Az évek alatt nem változott semmi sem Nem találtad meg magad életem Nem tudtalak megszeretni soha sem Így nekem kellett le lépnem. A lelked szeretem de hol a. Istenem , istenem drága istenem , elvesztettem mindent amit nagyon szerettem! Nem tudok így tovább élni,így csak szenvedek, Arra kérlek isten,ennél boldogabb legyek! Refrén: Százezerszer,hullnak le a csillagok az égről, S így hullnak a könnyeim a szívemről, S arra gondolok,hogy milyen lenne, Ha itt lennél,itt lennél énvelem!


Play along with guitar, ukulele or piano using our intuitive playback interface. Eddig alkalommal nézték meg. Hallgasd meg az imáimat kérlek! Megbántottam testvéremet 4. Cifra - rotnyos hintó 5. Az első lemezével nagy sikert aratott zenész, aki a populáris szórakoztató zene képviselője ismét egy nagyon hallgatható slágeres albumot rakott össze.


A „Válassz engem (Trin zhene)” című dalt L. Juniorral énekli, amely már most nagy sláger. Sajnos szombat óta egyre rosszabbul érezte magát,hányt fehér habosat és nincsen hasmenése,de egy falat kaját nem fogad el és csak alszik,letört,szomorú. Elvittük szombaton este az ügyeletre-ami hozzáteszem egész Budapesten csak egy van:nON-Stop, és. Drága Jó Istenem SEGÍTSÉL? Zenéjében sokfajta zenei motívum keveredik, például a manalé, a pop- és a cigányzene.


Dalszöveg: istenem mit tettél velem Amikor én nem látlak megöl a bánat minden percben azt várom,hogy mikor látlak álmaimban csak te vagy és téged várlak nem vártad hogy elmondjam téged imádlak istenem mit tettél velem elvesztettem ó kérlek küld vissza nekem mert szeretem mert kell nekem istenem mit tettél velem elvesztettem ó kérlek küld vissza nekem mert szeretem Te. Kitől kapta miért kapta nekem eddig miért nem mondta elhallgatta eltagadtad milyen is volt igazán a te múltad. Szabó Katalin Anna - Istenem , Istenem , drága Istenem 2. Ezt követően jöttek a szebbnél szebb dalok, Kovács Zsófia Nat King Cole-tól a Stardust c. Farkas Fortuna Edda-tól az Ünnep c. Papp Krisztina Enya-tól a May it be c. Istenem , olyan sok drága ajándékod van számomra, amit sokszor észre sem veszek, enged hogy ma köszönetet mondhassak mindenért. Jövőhéten cigánybálba készülök, a babámmal egyet-kettőt pördülök, felveszem az öltönyöm a lakkcipőm, na meg a rózsás nyakkendőm.


Beöltöztetem a romnyit aranyba, a sok pénzt meg felszedem én kamatra, brilles gyűrű, arany óra, karkötő így leszek én a menő. Ajjajj Istenem belehalok, ha én a bálba valahogy el nem jutok, egész éjjel ott akarok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések