2019. október 11., péntek

Pharmatex orvosi vélemények

Utána jött a pharmatex. Azt hiszem a tabletta jobban megéri. Végigolvastam a hozzászólásokat, tényleg vegyesek a vélemények , viszont arról nem esett szó hogy esetleg naptározóssal kombinálhatom-e?


Pharmatex orvosi vélemények

A Pharmatex nagyjából olyan, mint a megszakításos védekezés. Amikor beszéltünk a dokimmal a fogamzásgátlásról (szülés után), megemlítette ezt is, de én mondtam neki, hogy nem szeretnénk Pharmatex babát, mire csak mosolygott, rengeteg kismamája esett így teherbe. Helyi, hormonmentes fogamzásgátlás lehetséges egyrészt óvszerrel (ami nem csak a nem kívánt terhességtől vé hanem a nem úton terjedő betegségektől is), másrészt a hüvelybe juttatott spermaölő hatású krémmel, kúppal, vagy hüvelytablettával. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Pharmatexről olvastam, bár a vélemények elég negatívak róla egy fórumon.


Nem szeretnék pesszáriumot, sem óvszert használni. De gyereket sem szeretnék egy évig még biztosan. Nekem azonban félelmeim vannak az ilyen krémekkel kapcsolatban, ezért mindenképpen valami mással. Mivel a Pharmatex hormonmentes, nem avatkozik a hormonháztartásba, illetve nem befolyásolja a menstruációs ciklust, valamint a peteérést sem.


Pharmatex orvosi vélemények

Hormonmentességének és helyi hatásának köszönhetően szükség esetén alkalmazható akár szoptatás. A pharmatex babákra annyit mondok, hogy mindig saját bevallás alapján megy, hogy ki milyen védekezés mellett esett teherbe. Azt (főleg abortusz előtt) kínos bevallani, hogy csak megszakítás volt, vagy az se, ezért benyögi, hogy pharmatexet használtak. Pharmatex hüvelytablettát és megszakítást akalmazunk a párommal,mikor együtt vagyunk ,de komolyan gondolkozom a fogamzáagátló tablettán,mert mégiscsak biztonságosabb.


A párom nagyon sokat van távol,munkájából kifolyólag és kb heti 1x-2x tudunk együtt lenni ez miatt. Orvosi vélemény a Mirapatches tapaszokról: Dr. Kelemen Márta gasztroenterológus így nyilatkozott a termékről: Amikor először hallottam a Mirapatchesről, nem hittem a fülemnek, hogy egy tapasz képes lenne ilyen dolgokra, de aztán a páciensem behozta a dobozát és megmutatta a hatóanyagokat. Látom vannak jó és rossz vélemények is. Viszont én még szűz vagyok,így nem tudom melyik lenne nekem a legjobb.


A tabit meg a kapszulát fel tudnám helyezni elég mélyen? Ja,és lehet mellette gumit használni vagy nem? Az egyéni igényekhez igazodva négy különböző formában kapható: hüvelykúp, hüvelykrém, lágy hüvelykapszula és hüvelytabletta. Válassza webáruházunk Fogamzásgátlás oldaláról a Pharmatex hüvelykrém 72g termékét, hiszen már 3. Ft-os kedvező áron online megrendelhető. A keresett árucikk megtalálása után választhatja a házhozszállítást, akár már óra alatt otthonában köszöntheti a keresett terméket.


A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében, mely az adatvédelmi nyilatkozatban elérhető. PHARMATEX 1MG LÁGY HÜVELYKAPSZULA 6X kedvező 2. Onnan, hogy a Mibiomi Patches vélemények több forumon is megtalálhatóak, de a közösségi médiában is olvashatunk tapasztalatokat. Azok az emberek, akik fogyás céljából használták a tapaszt, megerősítették, hogy a fogyás gyorsan megindult, a vélemények legnagyobb része pozitív. Sokan azt hiszik, hogy a tapasz egy átverés.


Pharmatex orvosi vélemények

Csomagolás: g krém alumínium tubusban, mely műanyag csavaros kupakkal van lezárva. A héten megfáztam, az orvosom Sumetrolimot írt fel rá. Mondtam neki, hogy fogamzásgátlót szedek, azonban csak annyit mondott rá hogy az antibiotikumot és a fogamzásgátlót 3-óra különbséggel vegyem be. Milyen tapasztalatotok van ezzel kapcsolatban?


Ha valakinek nem jött be és lenne eladó átvenném, akár pár darabot is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések