2015. július 15., szerda

Miattam válik

Miattam válik

A börtönben nem féltem ennyire, ott is nyugalmasabb volt. Nem is bírom tovább a helyzetet, elválok. Azt mondja, miattam iszik, holott én már a harmadik férje vagyok, és húsz éve küzd az alko­hollal – mondta a színész. Edina az édesanyjának is nekiment, amikor pénz kellett italra, betörte az ajtóüveget. Jézus halála és feltámadása egy tőlem független isteni döntés eredménye.


Nincs hozzá közöm mindaddig, míg fel nem ismerem, el nem fogadom a mögötte húzódó szerelmes szándékot: Helyettem, miattam és értem csinálta. Innentől személyessé válik a történet. Részévé válok, s Ő részemmé. Az elmúlt másfél évben minden energiámat a nemrég megjelent lemezemre fordítottam.


Későn jártam haza, ha pedig volt egy kis szabadidőm, akkor mentem a barátokkal lazulni egy kicsit. Nem volt időnk együtt lenni, így azt hiszem, miattam távolodtunk el egymástól. Ez a blog azért jött létre, mivel más nyelveken sok olyan oldalt láttam, ahol a Csábításból jeles c. Lesznek itt a végigjátszásokon kívül érdekességek, információk és remélhetőleg más dolgok is. Amikor pedig már tudják, hogy az összetört szív fájdalma éppen úgy az életük részévé válik , mint a férfi, aki ezt a szívet összetörte, már késő.


Kérlek ne aggódj miattam és ne keress, ne nézz rám. Mayilattam (Tamil:மயிலாட்டம்) is an artistic and religious form of dance performed in the Hindu temples of Tamil Nadu and Kerala in reverence to Lord Subrahmanya. Ez az esküvő előtti időben válik véglegessé. Nem miattam , hanem utolsó, az apró változtatások miatt. A negyedik pedig egy Végszámla, amit a Foglaló szerződésben leírt hátralévő összeg átvételekor kaptok meg.


Ez általában az esküvő napja. Vagy az utána következő napokon (utalással kiegyenlítve). Miattam lettél te sztár! Testvéred voltam, ki veled és nem rajtad nevet.


Tudom, te jobban tudo téged senki sem szeret, Ha nekem volt, neked is járt abból mindig szelet. A félnótás rappesek rettenve retkelve rappelnek, A szintet égre dobtuk, és az évek elmentek. Még a levelek is leesnek miattam a fáról. Erre a partira sem egyedül érkeztem.


Már megint rosszul írták a nevemet a pohárra. Hozzájárulok, hogy a Central Digitális Média Kft. A szakmájának is hátat kellett fordítania, végül is miattam. Felnézett rám, s nem mert nekem ellentmondani. Röviddel ezután a névtelen alkoholisták klubjába kezdett járni.


Sokan azért jönnek, mert mástól hallottak a helyről, ízlett nekik a kávé, meg akár miattam is, kétségtelen, de sosem kérdeztem meg, hogyan kerültek ide. Onnantól ez a játékos „családtaggá” válik , ott él velük, és mindaddig velük versenyez, amíg az orvos vissza nem engedi az eredeti családtagot. Az is fontos, hogy amennyiben a család nyeri a tízmilliós fődíjat, a cserejátékost millió forint illeti meg, függetlenül attól, mennyi időt töltött a játékban. Senki sem kerülheti el ezt a keserűséget, amely az önző, bűnös én végét jelenti, s amely után az új élet édessége következik, de jaj annak, aki élete végéig halogatja az önmagának való meghalást, mert végül neki is csak meg kell ízlelnie a halált, csakhogy ez a keserűség nem válik édességgé, mert az már az. Ha miattam nem válnak el, akkor én tartom össze, ez elég evidens.


Van némi tapasztalatom a szülőiesített gyerek nézőpontjából való világlátásra, és a mai alkalommal arra szeretnék vállalkozni, hogy egyrészt nézzük meg, hogy milyen felnőtté válik egy szülőiesített gyerek. Az én meglátásom két oldalú: egyrészről látom (naggggyon régóta) elvált nőként, női oldalról, hogyan reagálnak a volt férjek, és most látom, hogyan reagál életem párja – ő is egy néhány éve (nem miattam ) elvált apa. Ha azt látja otthon, hogy apa megiszik egy üveg bort minden este a munka után, az válik természetessé.


Miattam válik

Ugyanúgy, mintha azt látja, hogy az apja állva pisil, a fiúgyerek is állva fog pisilni, ha viszont az apa ülve végzi a dolgát, jó eséllyel a gyerek is így fogja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések