2016. március 28., hétfő

Hosszú szerelmes versek

Hosszú szerelmes versek

Nem leszek többé szerelmes ! Sok olyan csók van, amire emlékszünk, sok olyan, amit elfelejtünk, de az a csók, amire mindig emlékezni fogsz, az az, amit nagyon akartál, DE nem kaptál meg! Itt néha futnak az évek, Az egyik pillanat a másik, Fegyenc a saját fejemben, Csak az idő, ami mászik. Gyönyörű szép gondolatok, érzések a szerelemről, vágyról, együttlétről, ragaszkodásról, szerelmünkhöz való hűségről. Boldogságról, szeretetről.


A legszebb versek folyamatosan bővülő gyűjteménye. Szép, szomorú, hosszú és rövid szerelmes versek. A nyugatos Kosztolányi Dezső a különleges szerelmes versek mestere volt. Házasságuk nem volt felhőtlenül boldog, hullámvölgyek és kibékülések váltották egymást. Simogató pillantásod érzem ajkadon, olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom.


Sötét éjjel édes álom hamar tova száll, felébredek és a szívem vadul kalapál. Körül nézek és te nem vagy sehol se s ettől szenvedek, mert szeretném ha velem lennél mindig csak velem! Egy csokorba gyűjtöttük a szerintünk legszebb magyar szerelmes verseket. Imádok olvasni, Maisch Patrícia - szmo.


A legszebb magyar szerelmes vers : a Femina kedvencei Szerkesztőségünk kedvenc szerelmes költeményeivel ünnepeljük a magyar költészet napját. Szerelmes idézetek és SMS-ek minden mennyiségben! Küldj szerelmednek szerelmes üzenetet az oldalon keresztül! Szép versek minden témában.


Válogass kedvedre a vidám és szomorú hangulatú írások közül, ha valamelyik elnyerte tetszésedet és úgy érzed érdemes, oszd meg a többekkel is! Pillád hosszú árnya lebben. Kezed párnámra hull, elalvó nyírfaág, de benned alszom én is, nem vagyok más világ. S idáig hallom én, hogy változik a sok rejtelmes, vékony, bölcs vonal hűs tenyeredben.


Két karodban gyermek vagyok hallgatag. Egy hosszú story című igaz szerelmes történet. Если у авто стекло трескается то нужна будет замена, то вам в автосервисе пару типа стекла: послепродажное и новое. Tudom, nagyon szeretsz, mérhetetlenül.


Végtelen szerelem - Szerelem az, amikor csendes nyugalommal csak átöleled és tudo az életed is rábíznád. Mikor biztonságban érzed maga és akármilyen baj ért, akármilyen zaklatott vagy mellette megnyugszol. A szív gyorsan elárulja önmagát, De mást lát a két szemem, Messze túl a könnyeken, Hogy még mindig te vagy a mindenem. Ha az kérdezné tőlem most valaki, Mondjam meg mit jelentesz nekem? Tán büszkeségből azt felelném, Semmit, csak.


Hosszú szerelmes versek

VERSEK ,IDÉZETEK SZÜLETÉSNAPRA - ZEMPLÉN,AHOL A CSEND KEZDŐDIK! De sose vedd a barátság kincsét magától értetődőnek. Indulj felém bizalommal, én viszem az őszinteségeTalálkozunk félúton. De emléked őrzöm, szívembe temetem, bárhova bújsz, én sosem feledem. Ezt az sms-t küld el annak, akit szeretsz, akit gyűlölsz, akit kedvelsz, vagy akit meg szeretnél kapni, aztán gondolkodj el azon, hogy te miért kaptad.


Ha volna is bennem egy csepp önteltség, ha egyáltalán volt, annak is ma befellegzett. Titokban mindig azt hittem, azt reméltem, a sok ezzel ellentmondó látszat ellenére, hogy egy kicsit szerelmes vagy belém. Ez azt jelenti, hogy még én is félreértem a barátságot. Idézetek - Adj hozzá te is, és gyűjtsd a kedvenceidet! Minden nő ismeri a tündérmesét: rátalálsz álmaid férfijára, megadsz neki mindent, amire csak vágyik, és ő örökké szeretni fog.


Mintha itt lenn A nagy Isten Szent kegyelme súgna, szállna, Az én kedves kis falumban Minden szívben Csak szeretet lakik máma. Bántja lelkem a nagy város Durva zaja, De jó volna ünnepelni Odahaza. Legyen akár egy kicsit pajzán, vagy éppen vicces, legyen rövi vagy hosszú és szerelmes , vagy éppen népies, a húsvéti verseknek a lényege, hogy a locsolkodási szándékunkat kifejezzük és engedélyt kapjunk rá.


Azt akarja szemléltetni, hogy nehogy elhervadjanak a lányok, mint a virágok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések