2015. június 10., szerda

Tetszik a kollégám

Neki nagyon tetszik , hogy hallja a hangodon a lelkesedést, de nem biztos benne, hogy ha élőben látná akkor is ilyen hatással lenne rád. Lehet, hogy nincs rendben magával, lehet éppen most küzd le pár kilót,hogy visszanyerje régi formáját. Tetszik egy kollégám , mit csináljak? A pasi csak szeretőnek kell (ene), hogyan lehet ezt megoldani. Túlságosan tetszik a kollégám , pedig nem szabadna!


Fiatal férfi vagyok, stabil, boldog házasságban. Jött azonban hozzánk egy új kolléga, egy nálam csak egy picit idősebb, de szintén boldog házasságban élő csajszi, akivel nagyon jól összehaverkodtunk: gyakran ebédelünk együtt - sokszor persze többedmagunkban - és általában hozzám fordul, ha van valami. A kollégám rühelli, ha átkukucskálok hozzá munka közben, ezért amikor nyaralni mentem kinyomtattam az arcomat és az elválasztó falra ragasztottam. Még nem láttam a Trónok harca befejező részét, szóval Istenemre esküszöm, hogyha elspoilerezed nekem, én úgy tönkre vágom a számítógépedet, hogy lassabb lesz.


Ha túl sokat nézel egy pasit, akkor ő is sokat fog nézni, lehet, hogy azért mert éppen arra gondol, hogy vajon tetszel-e neki. Soha ne feled hogy ha nagyon tetszik egy fiú, akkor hajlamos lehetsz arra, hogy rosszul olvasod a „jeleket”, ezért érdemes a barátnődet is bevonni a jelek „olvasásába”. Köszönöm, hogy időt szántál rá és boldoggá tesz, hogy a posztjaim inspiráltak erre! Szerintem ez is egy gyümölcsöző együttműködés kezdete! Hungarian-English dictionary.


Chiquita referenciaárának a Dole DEM értékű árcsökkentését követő csökkentéséhez azt a magyarázatot. Az emberek szeretik azt hinni, hogy ők mindent jobban tudnak, mint az orvosuk. Mert sok kivetnivalót, túlkapást jelez. A korrekciók után a cikkek tisztábbak, könnyebben érthetőek. Bármennyire is nehéz az átírás, egy tapasztalt újságíró kollégám intésére gondolok: „Ne légy szerelmes a szavaidba!


Mit tennétek ebben a szituációban? Nagyon tetszik az egyik kollégám. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Legszívesebben leülnék a szószék alá, és megkérném őt, hogy jöjjön fel ide, és hirdesse az igét. Csak az a bökkenő, hogy igehirdető kollégám , Péter már nem tud idejönni a szószékre!


Tetszik a kollégám

Ami tetszik : Ami nem tetszik : Van egy Logitech Z3e 2. Nekem már éve megvan a társam de, ha kifejlesztitek munkavállalók és cég. Ezt a verziót pedig ajánlom társkereső ismerőseimnek és ismeretleneknek. Márcsak azért is, mert a kitalálója kollégám volt, így részemről megvan a bizalom. Tanult kollégám szokta mondani, hogy nem létezik olyan háztartás – a fejlett világban -, ahol ne lenne fellelhető valahol a lakásban egy nagy műanyagzacskó telis-tele kisebb műanyagzacskóval.


Jelentem nálunk is van. Férj kampányszerűen szokta kidobálni, amikor már kiömlik belőle a sok szatyor. Sok országban ez a főszezon. Frappánsat írni persze nehéz.


A levél láthatóvá teszi, tud-e fogalmazni az illető. Számos kollégám úgy áll hozzá, ha jó a szakmai anyaga, de nem jó a levele, akkor nem fogja behívni állásinterjúra. Kommunikációs pozícióknál az egybefüggő szöveg önmagában szűrő. Nálam ez a szerv a gerinc volt, és mint oszteológus, tudtam, hogy valami olyan terméket kell találnom, ami nem csak nekem, de később a pácienseimnek is segíthet. Egy kollégám ajánlotta a Taneral Prót, és azóta is használom.


Nem igazán ismerem őt, és azt sem értem, hogy miért tetszik nekem. Nem jóképű, vékony és kicsit esetlen is. Egyáltalán nem olyan, mint azok a pasik, akik be szoktak jönni nekem.


Tetszik a kollégám

Régóta keresem, hogy mi az, ami valójában tetszik benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések