2017. október 13., péntek

Köszönöm hogy anya lehetek idézetek

Köszönöm a lányomnak, hogy anya lehetek ! Kicsi szemed huncut, s fénytől csillogó arcod derűs, örökké mosolygó ölelése minden bút feledtető nékem aranyos kacajod az éltető e. Kamaszos hanggal, mosollyal énekelték a Királyfi három bánatát. Bennem meg csend lett, békesség, és emlékek sora kelt életre: az esti mesék, a százszor újraolvasott versek, sírós gyakorlások a zongoraórákra. Csak ültem és néztem a két fiút. Azért, hogy anya lehetek.


Nem is csoda, hogy félreértettél, de most egyszer s mindenkorra tisztázni akarom a dolgot. Nekem is szükségem volt egy kis időre, hogy biztos lehessek az érzéseimben, ma már azonban tudom, hogy veled szeretném leélni az életemet. Azt akarom, hogy te legyél a gyermekeim anyja!


Ebben már az elutazásom előtt is biztos. Arra, hogy az egyetlen ember, aki velem van, az én magam vagyok, saját magam számára. Megértettem, hogy soha többé nem kell másra támaszkodnom, különösen nem egy olyan emberre, akinek én mit sem érek. Rájöttem, hogy a legnagyobb sötétben is ott van a szívemben az erő és a fény. Te vagy kit régóta vártam, Te vagy!


Tudom, hogy ez nem véletlen, hogy másodjára anya lettem. Olyan jó, hogy vagy nekem, veled teljes az életem. Bármily szomorú a reggel, mosolyról te nem feledkezel. A szülés () nem csupán gyermeket eredményez. Valakinek az édesanyja, gondolod róla.


Kellõ adottságai vannak ahhoz, hogy nagyszerû vezetõ váljék belõle. Könnyen elõfordulhat, hogy gyermekkorában vagy nagyon fiatalon kellett megtapasztalnia, hogy mit is jelent a felelõsség, vagy rá volt szorítva, hogy komoly döntéseket hozzon. Hálás vagyok, hogy mondhattam - Anya. Egyetlen szülőnk volt, apánk helyett is anya.


Minden nap imába foglalom neve Nemcsak így Anyák Napján. Megtanultam azt is, mit is jelent valójában önzetlennek lenni. Volt, hogy hihetetlenül éhesen ültem az ágyon, de nem akartam megmozdulni, nehogy felébresszelek, miután egy óra sírás után el tudtál aludni.


Több információ Ezt a pint Mery által – több másik mellett – itt találod: Babafészek. Anya, szeretlek-Tud hogy az idő folytonos körforgás, egyszer majd te is öregkorba jutsz. S egyszer majd te is rádöbbensz arra, becsülendő az-az ember, kinek kettészakadt sorsvonala itt a földön, és a fenn a csillagokban is a tiéd mellett fut.


Akármit is ért el az életben, egy anya a gyermekei jóságában méri a sikerét. A legtöbb anya született filozófus. Harriet Beecher Stowe) “Az anyáknak megadatott az emberiség által ismert legnagyobb kincs: a tudat, hogy jobbá tehetik valaki másnak az életét. Az anya a család szíve, és mosolya a szívverése. Ha sosem engeded szabadjára gyermekeidet, hogyan tanulják meg, hogy mindig visszajöhetnek hozzád?


A munka várhat, amíg megmutatod a gyermeknek a szivárványt, de a szivárvány nem fogja megvárni, hogy elvégezd a munkát. Ahelyett, hogy vennék Neked valamit, amit szeretnél, valami olyat adok Neke ami az enyém, ami tényleg az enyém. Valamit, ami jelzi, hogy tisztelem azt az embert, aki itt ül velem szemben, és arra kérem, hogy értse meg, mennyire fontos, hogy vele lehetek. Beszélgetni kívántam, hogy megosszam a gondolataimat vele Azt hittem, ez neked is hiányzik, de nem hiányzott.


Szóba hoztam a meccset, reméltem, hogy ott találkozunk, Azt hittem, téged is érdekel, de nem érdekelt. Kértelek, hogy kössük össze az életünket, Azt hittem, te is akaro de nem akartad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések