2017. október 6., péntek

Te vagy a legszebb nő a világon

Te vagy a legszebb nő a világon

Our new desktop experience was built to be your music destination. Te vagy a legszebb nő … – Még hogy én tudok váltani! A második legszebb nő a világon. Akkor: a legszebb nő … anyám után. Hoztam neked ajándékot.


Te vagy a legszebb nő a világon

A külső és a belső rejtekhelyekbe. Erdély és Székelyföld 8views. A gyermekeid szemében a legszebb anya vagy a világon ! A páro szerelme kapcsolato férjed szemében a legszebb nő , anya vagy ! Mások is meglátják benned a szép nőt anyaként is, a mosolyodban, a csillogó szemedben, ahogy a gyermekedről beszélsz, az odaadásodban. Ez a férfi igazán, a szívéből szeret, ha ilyeneket mond neked. Egy édesanyának mindig a saját gyermeke a legszebb a világon.


Nem baj, ha kancsal, ha eláll a füle, a mienk, és ezért gyönyörű. De mi van, ha az a gyermek tényleg nagyon másképp néz ki, mint az „átlag”? Várnai ZseniKI A LEGSZEBB A VILÁGON ? Tündöklésem szép idejénnem néztem a tükörbe én,két kisgyerek szemefényevolt az arcom tükörképe,s szólt a szíve- Édes lányom,ki a legszebb a világon ? CSüLöK A legszebb nő : Bementem a bisztróba, Megláttam őt a sarokba. Azt gondoltam, hogy lehet ő, A világon a legszebb nő. Mit mondj ahelyett, hogy “ te vagy a legokosabb a világon ”? Hidd el, a családodnak te vagy a legszebb, bárhogy is nézel ki.


A túlzott és túlzó dicséret is sülhet el visszafelé. A gyerekek könnyen teljesítmény-kényszeressé válhatnak vagy elveszíthetik eredeti lelkesedésüket. Ki a legszebb a világon ? Eötvös) A nőknek megvan az a képességük, hogy egyetlen szempillantás alatt mindent meglássanak.


Agyba-főbe dicsér, meggyőz arról, hogy te vagy a legfantasztikusabb, legszebb , legelragadóbb nő a világon , a szürke kavicsok között a fehér kő a patak vizében. Talán igazat mond - talán csak arról van szó, hogy a vadászod csőre töltötte a puskáját, és a célkereszt ott van a szíveden! Amikor a feleségem rám nézett, gyöngéden megsimogatott, és azt mondta: olyan gyerekeket szeretnék, mint amilyen te vagy. A feleségem a legklasszabb nő a világon. Bókok áradatával halmoz el.


Mindent megdicsér: az isteni bolognai spagettimtől kezdve az ágyban nyújtott kiváló szereplésemig. Létezik az, hogy férfi ilyen szemtelenül méregessen egy nőt? Felháborító, mégis jólesik. Egy nő leveszi a nikábkját, és máris nem olyan magabiztosak. Páros élet a legszebb a világon , Párosával él a madár az ágon.


Mikor e sorokat papírra vetettem, szívem hevesen dobogott, kezem is remegett. Mikor még nem ismertelek, nem tudtam, mi az a szeretet, de Te megmutattad nekem és kitártad szívedet. Ezt hálásan köszönöm és boldog nőnapot kívánok! Hogy a szerelem nemcsak ölelés és csók és az érzések tavaszi mámora, hanem a léleknek csendes boldogsága, láthatatlan és mégis ott van mindenütt, mindenben. Ha arra gondolok, hogy élsz valahol a világon ,. Amennyiben még nem tetted meg, most feliratkozhatsz heti hírlevelünkre , melyben elküldjük e-mail címedre, milyen új képeslapok, versek, idézetek, sms-ek kerültek a szerelmeslevel.


Te értetted meg velem, hogy milyen rejtelmes mély és csodálatos a férfinak és a nőnek a viszonya, hogy nem véletlenül akadnak egymásra. Legszebb szerelmes zenék? Főleg magyarra gondoltam, de lehet külföldi is! Mit tennél ha egy nap úgy ébrednél, hogy te vagy a világon a legszebb nő és mindenki szerelmes lenne beléd? József Attila) Áldott csodáknak Tükre a szeme Mert engem nézett.


Az asszonyságo Mert engem nézett, Mert engem látott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések