2018. december 31., hétfő

Te vagy a legfontosabb az életemben

Te vagy a legfontosabb az életemben

Te vagy a legfontosabb az életembe. Ha azt gondolom, hogy az én életemben én vagyok a legfontosabb , az bűnös és önző gondolat? A válaszom az , hogy nem. Sőt, ha a fentieket végiggondolom, akkor tudom a saját önazonos életemet élni, amiben úgy viselkedek, úgy gondolkodok, azt csinálok, ami nekem jó, ha az én életemben én vagyok az első. Kiléptem a bántalmazó kapcsolatomból és új életet kezdtem.


Te vagy a legfontosabb az életemben

A legfontosabb felismerés az életemben Azt hiszem nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mert egészen fiatal koromban rájöttem egy hatalmas igazságra. Egy olyan dologra, amit a legtöbb ember csak későn, vagy egyáltalán nem ismer fel az életében. A süti beállításokat lehetőség van személyre szabni ezen az oldalon vagy az Elfogadom gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes süti használatához.


Learn vocabulary, terms, and more with flashcards, games, and other study tools. Kinézek az ablakon és látom a Holdat ragyogni, majd érzem a könnycseppet az arcomon lefolyni. Ha kívánságom lehetne az csak te lehetnél, mert ha itt lennél mellettem nem fájna SOHA többé semmi! Kerámia bögre Valentin napra Mérete: 8x12x9.


Ajándék tippek: szülinapra, névnapra, valentin napra,. Ajándék ötlet: szerelmednek, barátnődnek, pasidnak, barátodnak, férjnek, feleségnek. Valószínűleg meglepődve olvastad a következő szavakat: „hogy megtudják az emberek, hogy te , akinek neve Jehova, egymagad vagy a Legfelségesebb az egész föld felett.


Azóta már minden bizonnyal te magad is segítettél másoknak ezzel a bibliaverssel, hogy megismerjék szerető Istenünket, Jehovát (Róma 10:1 13). Meg szabad mondani egy nőnek, hogy sosem lesz a legfontosabb az életemben ? Az van, hogy szerelem ide vagy oda, nem tudok kötődni tartósan senkihez sem. De átverni, hitegetni se akarok senkit sem.


Vagy talán létezik valaki, aki mellett sokkal boldogabb lennél, van valahol egy csoda, ami csak arra vár, hogy észleld végre? Milyen a boldog párkapcsolat? Látszólag én is ilyenben élek, mégis úgy érzem a boldog párkapcsolat ennél jóval több! A Nemzetiben annak idején a Mohácsi testvérekkel csináltuk Az egyszer élünk című darabot és ott például már a próbafolyamat során éreztük, hogy húsbavágó kérdésekről kezdünk el beszélni először egymással, majd a közönséggel a darabon keresztül. Most hasonlót érzünk a Hair-nél.


A két legfontosabb ember az életemben. Ha most megkérdeznek, mi van az első helyen az életemben , nem a gyerekeimet, nem az anyámat, nem a párkapcsolatomat vagy a munkámat mondom, hanem a józanságomat, és bizony ez sok embernél kicsapja a biztosítékot. A bloggerkihívás mai témája: A legfontosabb ember az életemben.


Hirtelen válaszként azt mondhatnám, hogy anyum, vagy apum, vagy férjem, vagy legjobb barátnőm, vagy valamelyik nagyon közeli családtagom. Mécsestartó, Anyák napja, Anyukám, te vagy a legfontosabb az életemben , Mécsestartó, Anyák napja, Anyukám, te vagy a legfontosabb az életemben Egy db teamécsest tartalmaz. Csak veled látom szépnek a virágot s csak veled képzelem el a világot! S te vagy a vér mely bennem csorog!


Hidd el, hogy aki részese szeretne lenni az életednek, az mindent meg fog tenni azért, hogy benne maradhasson: a pasik és a barátok is. De persze, te is tedd egyértelművé, ha valaki fontos számodra - aztán majd azt kezd vele, amit akar. Tudom, hogy túl sok mindent baszok el, és hogy messze nem érdemellek meg, de az egyetlen dolog, amit tiszta szívből akarok, az te vagy. Nov A legfontosabb személy az életemben nem veszi észre, hogy mennyire is sokat jelent nekem. Anyaga: kerámia Űrtartalo3dl Szélesség: 8cm Magasság: 5cm Tisztítás: Mosószeres meleg víz A képen a bögre két oldala látható!


Te vagy a legfontosabb az életemben

See actions taken by the people who manage and post content. Nekem te vagy a legfontosabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések