2015. október 13., kedd

Barna szem idézetek

Bármennyire is erőlködtem, hogy ne gondoljak rá, nem azért küzdöttem, hogy elfelejtsem. Sokszor azt hittem, hogy a szemén át belelátok a lelkébe, s egyszer az is eszembe jutott, hogy én leszek az első ember, aki látta valakinek a lelkét. Szép lett volna, ha sikerül. De most már ismerem a szemét.


Szelíden barna , jóakaratú is, ahogy azelőtt éreztem, de már nem hiszek benne, hogy a szemén át megláthatnám a. Soha nem tetszett a barna szem , majd. Mindez persze a barna különböző árnyalatait jelenti. A kék szem ezzel szemben csak 8-százalékban van jelen a világon. Az afrikai és ázsiai kontinensen élő emberek jelentős többségének barna a szeme, bár az Egyesült Államokban a lakosság -ának is szintén barna szeme van. Ha néztél már bele egy titokzatos mélybarna szembe, tudo hogy pillanatok alatt képes elrabolni a szíved.


Amikor a barna és a kék szem egymásba szeret. Csakhogy a szem vak, a szívünkkel kell keresni. A legrosszabb, amikor fájdalmat látsz egy olyan ember szemében, aki a világot jelenti a számodra. A kis herceg idézetek , melyek a felnőttek szomorú világáról szólnak.


Barna szem idézetek

Jócskán akadt dolgom felnőttekkel. See more ideas about Quotes, Life quotes and Motto quotes. See actions taken by the people who manage and post content. Boldogság idézetek , melyek bearanyozzák a napjainkat.


Ezek a boldogság idézetek , segítenek megérteni a boldogság igazi jelentését. Mindenki keresi a boldogságot, de kevesen ismerik föl, hogy valójában honnan származik. A sötét barna szemű embereke harciasak és szenvedélyesek. A barna szemnek is több árnyalata van, én most kettőt fogok elemezni. A világos barna szermű emberek sokoldalúak, alkalmazkodóak, szeretnek szórakozni és társaság kedvelők.


Barna szem idézetek

ZÖLD szeezzel a szem színnel, nagyon kevesen rendelkeznek, mindössze -a az emberiségnek. Abban a hitben válunk szét, hogy az útjaink egyszer újra össze futnak. Ahogy távolodunk az úton a másik egyre kisebbnek tűnik, de nem baj, egymásnak vagyunk teremtve. Szemei szikráztak a fényben, a két dió barna szem , Mely engem nézett nevetve, s szüntelen. Nevetve, szüntelen, s én csak zavartan, Tekintetem elkapva róla, valamit kiáltani akartam.


Kiáltani, hogy az élet szép és jó. De hallgattam, nem szóltam semmit. Nem baj, talán így a legjobb. Nem csak a szem alakjából, de állítólag a színéből is fontos dolgokra következtethetünk.


Barna szem idézetek

Mint egy gesztenyeszín nagy ökör- szem Olyan kedves részvéttel, oly bölcsen. Cselló- barna szem kényes bogára Gyerek vággyal tekint fel a fára, Várja, hogy a fa, az édesapja, Széles levél-tenyerébe kapja, S visszategye a tüskés zöld tokba Amely őt a fűre pottyantotta. Némethné Mohácsi Bernadett.


Este mindig útra kelek, felhők közt Csillagot keresek, lábaim a megszokott útra lépnek, Hold fényében Neked énekelnek! Ide írhatod maximum 2karakter hosszúságban a honlap leírását ill. A leírás fontos a weboldal látogatottá tételében, ezért érdemes jól megszövegezni. Minden nő életében van egy pont ahol elveszti önmagát.


Lehet, hogy túl reagáljuk a dolgokat, de az is lehet, hogy nem akarunk elveszteni magunk mellől egy olyan embert, aki nagyon fontos nekünk. Please try again later.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések