2019. május 24., péntek

Köszönöm hogy mellettem vagy

Szeretem nézni, ahogy készülődsz, mert - a vágyak mellett - végtelen büszkeség tölt el, hogy mellettem vagy. Pontosabban, hogy te vagy velem és mellettem. Szeretem a reggeli vicceidet, az őszinte nevetésedet, mert még mosolygósabbá teszik a napomat, még akkor is, ha az egész fürdő a zuhanyrózsás csatáinktól vizes. M:Anya, köszönöm , hogy mindig mellettem vagy ,szeretlek! Hosszasan beszélgettünk,egymást vígasztalva sírtunk.


Hugi hogyan éli ezt meg, hogy Ő ekkora figyelmet kap. Istenem,ez nagyon nehéz. Ha úgy érze hogy a szakadék szélén állsz, S az élet számodra nem tartogat semmi. Mindenekfelett azt köszönöm , hogy megtanítottál őszintén szeretni, és cserébe szeretve lenni.


Nagyon jól tudta már régóta Hogy bejövök neki, bár nem mondta Az elején többször sulykolta Hogy nem lehet, ne csinál suttogta Minden télen azt vártam a nyárban Hogy csak lássam rövid szoknyában Kicsi játékkal kezdődött minden De csak Ő tudja, mit rejt a szívem Csak ő tudja azt, mi van nekem idebent És hogy a szívembe nem engedek soha idegent. Ahogy mindig, és most is köszönöm , Hogy most sem engeded el a kezem, A nehéz napjaimon Mindig mellettem vagy , amikor csak kell! Minden egyes nap jobban és jobban szeretlek, S egyre csak azt érzem, Hogy ne hagyj el sohasem. Köszönöm , hogy vagy nekem Szerelmem!


Köszönöm hogy mellettem vagy

Főoldal Szerelmes képeslapok Férfi és nő Csak, ha rád gondolok, az tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy mellettem vagy KEDVES! Képeslap: Csak, ha rád gondolok, az tartja bennem a lelket, köszönöm, hogy mellettem vagy KEDVES! Nagyon köszönöm , hogy mellettem álltatok és támogattatok, pedig nem tudtátok, hogy mivel kapcsolatos! Minden nap veled arra ébredni, hogy itt vagy mellettem. Te vagy a mindenem, Rád fordítom minden figyelmem.


Soha nem akarlak elveszíteni, Hogy mennyire szeretlek, azt szavakkal nem lehet. Szerelmi vallomások laza albuma, amelyet képekkel, festményekkel, versekkel. Tudom, hogy ez most nincsen rendben, az okát is tudom, de jelen helyzetben tehetetlen vagyok. Ami a legrosszabb mindkettőnknek, hogy még csak beszélni sem tudok róla.


Köszönöm hogy mellettem vagy

Pedig nagyon szívesen vesznék el az ölelésedben és sírnám el a kétségeimet mindennel kapcsolatban, de most képtelen vagyok rá. Vagy csak én vagyok ilyen uncsi, hogy nem birják mellettem sokáig? Mit tegyek ha a barátom azt hiszi kibeszéltem őt? Pedig azt súgtam a mellettem ülőnek hogy ne veszekedjenek már. Végig tudtam, hogy majd ez az idő is eljön, és nem is szóltam miatta egy szót sem - csak hagytam, hogy menj, hogy szabadon továbbrepülj.


Még csak utánad sem néztem. Mert így végre rádöbbentem, hogy mennyi értékes dolog hevert mellettem , amelyeket nem vettem észre a néhány pillanatnyi vakító tűzijáték miatt. Szeretném röviden elmesélni életem legfontosabb állomásait.


Szakonyi Tibor kezei között megszülettem a Nyírő Gyula kórházban. Mikor a szíved a szívemhez szól És tudtam, hogy egyszer így lesz hát Hát mindig fogd a kezem s kérlek. Tégy örökké boldoggá engemet, Néked adom tiszta lelkemet, Légy hozzám kedves és türelmes, Mert együtt élni csak így érdemes.


Hogy vegyem rá hogy mellettem maradjon? Szeret-e egyálltalán vagy csak dugni akar? A barátom azért akar kidobni mert nem fekszel le vele. Lassan hónapja járunk és én megmondtam neki hogy amíg nem töltöm be a 16-t szűz szeretnék maradni. Neki viszont a világa a farka körül forog.


Hogy fogtad a kezem, amikor én el akartalak téged is lökni. Hát köszönöm , hogy vagy nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések