2015. február 6., péntek

Szeretlek de nem vagyok szerelmes

Szeretlek de nem vagyok szerelmes

De vajon miért és hogyan alakul ki bennünk ez az érzés? Valószínűleg alapból hiányzott vagy idővel kihűlt a beteljesült szerelem egyik alappillére. Imádom hogyha veled vagyok ! Tudom hogy ez tönkre tesz. De amit érzek, az már csak barátság.


Szeretlek de nem vagyok szerelmes

Veszek egy nagy levegőt, mindjárt felébresztelek. Szomorú vagyok , de legalább nem kell félnebecsülettel nézhetek a szemedbe, mert soha, kapcsolatunk egyetlen percében sem csaptalak be. Még nem vagyok szerelmes ! Egy kapcsolat elején a két fél általában nem egyszerre lesz szerelmes.


Furcsa, de a férfiakra jellemzőbb az azonnali „belelkesedés”, már az esküvőről, a közös életről és a gyerekekről beszélnek, a nők pedig ilyenkor pánikolnak be, hogy atyaég, ettől ők még nagyon messze vannak. Plátói szerelem is a kudarckerülés egyik példája, hiszen itt az elutasítástól nem kell tartanunk, mivel a másik fél nem is tud a feléje irányuló érzéseinkről. De annyira jó ember, vonzalmat éreztem iránta, aztán tetszeni is elkezdett persze:) de ha ő vagy bárki megkérdezi, én mindig azt mondom, hogy szeretem.


Nem azt a lángolást, vad. Mellé még hozzátette, hogy fontos vagyok az életébe, kedves a szívébe és hiányzom, ha egy napig nem hall rólam. Jól megvagyunk, szeretjük egymást, de : megkérdeztem, hogy szerelmes -e belém, mire kijelentette, hogy nem. Szeret, de nem szerelmes.


Ha nem vagyok belé szerelmes , szakítsak vele? Délben nem tudok enni, mert SZERETLEK Este nem tudok enni, mert SZERETLEK Éjszaka nem tudok aludni, mert éhes vagyok ! Van, aki könnyen kapja meg azt, akit szeret, van, aki sír és szenved. Néha rám gondolsz és tudo hogy messze vagyok.


Csak bízzál bennem, mert én is rád gondolok. Utam bármerre is vezet, az én szívem mindig csak téged szeret. Mióta megismertelek, azóta szeretlek , rabul ejtett ragyogása csillogó szemednek. Messze vagy tőlem, de nem vagyok árva, mert itt vagy velem, a szívembe zárva. Míg csend lakozik mindenhol, bennem tombolnak a még ki nem mondható érzelmek.


Hogy igen, szerelmes vagyok. Tényleg szerelmes vagyok. Világgá kiáltanám, de nem lehet. Mert ő még nem tudja - és ő még nem mondta, hogy szeretlek.


Téma: Boldogság , Aranyos , Vallomás Sose engedd el azt, akit szerelmes szenvedéllyel szeretsz, aki boldogságot hoz életedbe! Ettől még Bogi dalának lehet létjogosultsága, sokféleképpen meg lehet indokolni, miért pont ezt választották, de lécemelésről ne beszéljünk. Minden pillanatban téged várlak!


Ha egy napig nem lát már hiányzom mondja,mutatja, de amikor egy beszélgetésnél azt mondta szeretlek , bár ugyan nem vagyok beléd szerelmes , majd meghaltam. Esik eső lassan csepereg! De a szívemből nem múlik a bánat!


Szeretlek de nem vagyok szerelmes

Lassan hajtom álomra fejem! De elaludni nem tudok, mert hiányzik a másik felem! Kiól a tűz, lángoló szerelem! Homály marad keserű emlék! Enyi mit érez egy igaz szerelmes ! Simogató pillantásod érzem ajkadon, olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom.


Sötét éjjel édes álom hamar tova száll, felébredek és a szívem vadul kalapál. Körül nézek és te nem vagy sehol se s ettől szenvedek, mert szeretném ha velem lennél mindig csak velem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések