2016. augusztus 23., kedd

Elhagyom a feleségem

Elhagyom a feleségem

Elhagyom a feleségemet a szeretőmért! Van, aki kilép belőle, mások titkosan is, de bevállalják, megint mások döntenek és felvállalják. Vajon hogyan lehet sikeres és boldog az a kapcsolat, ahol a szerető egy szép napon házastárssá lép elő?


Ebben a cikkben arról a tapasztalatomról fogok írni, amit ez elmúlt években észrevettem azokon a hozzám fordulókon, akik kemény munka árán, meghoztak egy nehéz döntést, és elhagyták a családjukat, házastársukat a szeretőjük miatt, azonban az új kapcsolatunk nem sokáig tartott. Lóci játszik Te leszel a feleségeHa kérhetnék egy dolgot tőled azt kérném hadd legyek a vőlegényed a férje bármid csak együtt legyünk mindig, mármint ne keress m Lóci játszik : Te leszel a feleségem dalszöveg, videó - Zeneszöveg. Applikációk , melyek segítenek a változásban. Ha hagyod magad meg is érdemled!


Mit eszel egy részeg nőn? Egyáltalán minek vagy vele? Már az első alakalomnál pofán kellett volna vernetudja már hány kg-os. Annyira meglepett a dolog, hogy nem is tudtam hirtelen mit tegyek. A lányom nagyon szép lány és már néha gondoltam rá milyen lehet a meztelen teste, de még eddig nem történt semmi ilyen dolog.


Grab your guitar, ukulele or piano and jam along in no time. Döntésképtelenségből való kilépés. A szeretői viszonyban a szerető fél identitása sérül. Sötét karikák éktelenkedtek a szeme alatt, és már nem törődött magával egyáltalán.


Még a feleségem is távolságtartónak tűnt az utóbbi időben. A feleségem szépségének már csak halvány árnyéka maradt meg. Akik maradtak, és akik nem Mi azért maradtunk együtt, mert egymással attól még jól ki tudunk jönni, nem veszekszünk a gyerek előtt - csak már nem vagyunk egy pár.


De mindezek ellenére nagyon szeret és belehal ha elhagyom. A megbeszéltek után, csakis és kizárólag saját magam kezdtem el hibáztatni. Más szöveggel: Megszökött a feleségem , nem is nagyon bánom. A komámmal szökött meg, én mégis a komám sajnálom.


Bemutatkozás MindenEgybenBlog. Mindenegyben blog, mint a nevében is utalunk rá, minden benne van, ami szem-szájnak ingere. Kedves böngésző a napi fáradalmaktól meg tud nálunk pihenni, kikapcsolódni, feltöltődni.


Elhagyom a feleségem

Nekem csak az volt fontos, hogy a feleségem ne tudja meg, nem akartam megalázni. De amikor tíz évvel ezelőtt a lány azt mondta, hogy terhes, és a gyerek az enyém, először gondoltam arra, hogy elhagyom a feleségem. Tudom, hogy ezek közösen szerzett vagyonok, viszont, a házasságunk ideje alatt szüleim, a nevemre íratták a lakásukat, amiben jelenleg is élnek, és a balatoni nyaralójukat. A családunkban három dolog fontos: Isten, haza, család.


Itt nekem az áll a papíromon, hogy magát, uram, a nép fizeti. A költözés nem segített a feleségemen õ egy ideje elég depressziós, úgy érzi nem elég csinos és kívánatos. Pedig Erzsi nagyon jól néz ki éves hosszú barna haj nagy mellek formás segg mindene ott van. Megbaszattam a feleségem - Gyerekkori barátommal már elég rég találkoztam, beültünk egy sörözőbe, ahol elég hamar kiderült, hogy már két éve nem volt nővel.


Mondta is, nekem ott a csinos feleségem , de neki sehol senki! Ha a feleségem öngyilkos lesz ha elhagyom , akkor ugye nem leszek büntethető ezért? Fiatal voltam, a feleségem követelőzött, egyfolytában nyaggatott, panaszkodott, meghízott és nyilvánosan megalázott többször is. Amikor a feleségem bejött a hálószobába, úgy csináltam, mintha aludnék.


Maj mikor becsusszant mellém az ágyba, mellé simultam és megcsókoltam. Aztán a kezemet a puncijához akartam érinteni, de mielőtt elérhettem volna, elkapta a kezem és azt mondta: - Mondanom kell neked valamit. A mai napi viccek Szőke nő mondja a barátnőjének: - Megcsalt a pasim, és ezzel betelt a pohár!


De mielőtt otthagyo bosszúból nullázd le a bankbetétjét! A szemem láttára verte meg a feleségem a csajt, aki rám hajtott” „Az anyám is kiszolgált, te miért ne tennéd? Azt mondta, ha elhagyom , megöli magát! Hogyan másszunk ki az érzelmi zsarolásból?


Ha mindig is nőcsábász volt, engem is meg fog csalni? Eleinte haragudtam Olgára, amiért arra sem adott lehetőséget, hogy tisztázzam magam legalább annyira, amennyire lehet, és elmagyarázzam, egyik kalandom sem ért fel vele, és soha nem terveztem, hogy örökre elhagyom , hiszen érzelmileg soha nem inogtam meg. Tiltott pillantás by TMira(Mira) with 7reads. SZILÁRD)Vajon hová tűnt Míra?


Elhagyom a feleségem

Jarri aki férj, lelkész, író és blogger ezt írta: Mielőtt azt gondolnátok, hogy elhagyom a feleségem csak úgy, hallgassatok meg. Valakit, akit lehet, hogy ismernek. Kívánom a feleségem a kiló feleslegével is”.


Az öngyilkosságot komolyan kell venni, de a zsarolást nem szabad sokáig hagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések