2014. december 12., péntek

Anya vagyok vers

Anyává én, egy csodás napon lettem. Nem magyarázom, csak összefoglaloMikor felkelek, még alszik a csalá nézik az álmuk szebbik oldalát. Alvó arcukra lágy puszit adok, ilyenkor én, egy halk vekker vagyok. De már itt vagyok és simogatom arcát. Anya , Anyák napja, Gyerek, Lélek, Vers Összegyűjtöttük saját kedvenc anyáknapi verseinket, hogy kedvedre válogathass közűlük, készíthess belőlük üdvözlő kártyát, vagy elmondhasd érző, tiszta szavakkal, ha van kinek.


Anya vagyok vers

Alvásnál oda húzom szerető karját. Ha éjszaka ébredek, őt hívom rögtön, számára én vagyok a boldogság, az öröm. Ha anya sír, én is szomorú vagyok , s próbálok úgy viselkedni, mint a nagyok. De mikor Ő boldog, szebben süt a nap is, úgy szólít ilyenkor, hogy drága kicsi kincs. Hiába gyönge, fáradt asszony, vézna, Belőle nőtt testünk acélos izma.


Hiába félénk, reszkető a lelke, A pompás lángot belénk o lehelte. O is volt láng, kerengő víg madárka, Ábrándmezőket dallal o is járta. S talán csöndes estén szívedbe dobban, Hogy arany faja lángolt víg dalokban. A legszebb és legnehezebb.


Anya vagyok vers

Mert csak ő ismeri a titkot. Szavaid is hallom, ahogy megvigasztaltál. Ma fakóbb tán a hango de így is szíven talál. Vannak pillanatok, amikor kifejezetten nehéz. Amikor anya leszel, többé soha nem maradsz egyedül gondolataiddal.


Sophia Loren “Egy anya számára a gyermekek olyanok, mint az ötleteik – egyik sem olyan remekbe szabott, mint az övé. Az anyaság ugyanakkor nem mindig könnyű. Amióta anya vagyok rájöttem, hogy: alvás nélkül lehet élni, evés nélkül is lehet élni, de NÉLKÜLE NEM LEHET ÉLNI!


Gyermek kedves, anya vagyok ! Dvihallyné Oszuskó Sarolta: Anyaság. Elmondani nehéz Mindazt, mit érzek én, Egy új élet fogant A méhem rejtekén. A Földön több, ily csodás Érzés nem lehet. Együtt dobban szívünk, A lélegzetünk is egy, Ez a csodás érzés Az élettől egy kegy. Láto itt vagyok én is, még most is ugyan úgy álmodok, arról a régi szép időről, mely a lelkemben ott ragyog.


Minden anya gazdag, ha szereti a gyerekeit. Az ő szeretetük mindig a legszebb az Örömök között. Nincs szegény édes anya , sem csúnya édes anya , sem öreg. Jurisin (Szőke) Margit. Nemsokára már itt lesz anyák napja, Olykor sokunknak eszébe jut anyja.


Aranyosi Ervin ~ Hogy mit dolgozom? Magyar nótát dalolt a dajka felettem. Itten vagy te otthon, most s mindenkoron, itt bontja ki minden értékedet isten, drága csomagom. Anya vagyok , – bár nem annak születtem.


Szerettünk volna egy olyan oldalt, ahol a humor nőknek (is) szól. Egész életemben azon igyekeztem, hogy boldoggá tegyem. Ahol ez a humor időnként átmehet szarkasztikusba, de alpáriba soha. Ahol bátran meg lehet nyitni az írásokat, mert sem döbbenetes, sem borzasztó, sem dühítő cikkbe nem botlik bele az ember akaratlanul.


Anya tegnap halt meg, sok-sok évvel ezelőtt. Te vagy bennem az egyetlen érték, Te vagy a kincs, ami,ha szép vagyok , megszépít, ha jónak tetszem, jóvá tett. Nem létezik az, akihez e levelet írom, de van. Jóság és szeretet minden kincse, Ó, a szép és gondos anyai szív, Nagyszerű és nemes minden tincse, Ő felség, feleség, korona-híd. Téged adlak vissza a világnak, a földlakóknak, mikor ragyogom, mikor boldogságot hullámzok magam körül és fényt lehelek szavaimban.


Anya az, aki szeret és támogat, miközben te az álmaidat kergeted. Hisz hálás vagyok neked. Amikor a szeretet nem győz le mindent, akkor a házi sütik következnek.


Anya vagyok vers

Köszönöm Istenem az édesanyámat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések